

Javi Calleja es mostra agraït i optimista després d’oficialitzar-la seva renovació fins al 2019
L’entrenador del Villarreal CF, Javi Calleja, s’ha mostrat molt agraït després d’oficialitzar-se la seua renovació amb el primer equip per a la temporada 2018-2019. L’acte s’ha celebrat a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva i ha estat encapçalat pel president Fernando Roig.
“Sempre ha estat el meu desig renovar i el club m’ha demostrat la seua confiança des del principi. Ara ja pensem en la temporada que ve amb ganes de fer-ho encara millor. Hem decidit que siga una temporada més. Mai hi haurà problemes per prolongar l’acord. Les dues parts estem contentes. Espere estar aquí molts anys més. Tenim moltes ganes de cara a la temporada vinent. Som ambiciosos i intentarem fer-ho millor encara”, va comentar Calleja.
Per Calleja, haver aconseguit el cinquè lloc en LaLiga és molt meritori: “Cal donar-li molt valor al que està fent el Villarreal. S’ha convertit en un costum estar a Europa i no és gens fàcil. És mèrit de tots els treballadors del club. Cal felicitar a tot el món”.
Javi Calleja s’ha format com a entrenador a la #CanteraGrogueta. “Ha estat un any intens i molt bonic. Fa un any estava amb el Juvenil A i ara renove amb el primer equip. He après que el futbol d’elit t’exigeix cada dia més i que cal dominar molts camps”, ha afirmat.










