Jugador Cinc Estreles de desembre
Jugador Cinc Estreles de desembre

Vietto ha estat elegit per l’afició com el millor jugador del mes

Luciano Vietto és el nou Jugador Cinc Estreles del Villarreal. L’argentí de 21 anys va arribar l’estiu passat al Submarí Groc procedent de Racing Club i està sent una de les sensacions de la competició. Els seus tres gols al desembre i el gran nivell demostrat no han passat desapercebuts per a la seva afició que l’ha votat com el millor jugador del mes.

Després de rebre aquest guardó de mans de Javier Querol, gestor comercial de la zona, l’argentí ha dedicat unes paraules a la seva afició: “Rebre premis sempre és agradable, però si t’ho dóna la teua afició és el doble de satisfacció perquè significa que et volen i et valoren. Vull agrair el detall a Mahou, a tots els seguidors, al club i a tots els meus companys. Tot ells m’han fet sentir com a casa des que vaig arribar i açò sempre és important per a un jugador”.

Els aficionats tenen l’oportunitat d’elegir el seu futbolista favorit de cada mes tuitejant seu nom acompanyat del hashtag #Jugador5EstrellasCVF en el termini que es determini per recollir tots els vots. Un cop comptabilitzats es proclama al vencedor.

Aquesta iniciativa de Mahou Cinc Estreles proclama el jugador més destacat de cada mes. El trofeu l’atorga l’afició a través de Twitter al perfil de @futbolmahou, amb la col·laboració del compte oficial del Villarreal CF (@VillarrealCF).

No perdeu de vista a @futbolmahou i @VillarrealCF per saber qui serà el proper Jugador Cinc Estreles, en aquest cas del mes de gener.

#SoymuydeMahou

#QuebiensabeserdeMahou

{mp4remote}https://www.villarrealcf.es/media/com_webplayer/Vietto5estrellasdiciembre_web.mp4{/mp4remote}
Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna