El Villarreal fa del seu estadi un fortí per a golejar al Real Valladolid amb els gols de Ayoze Pérez, Pape Gueye, Santi Comesaña, Thierno Barry i Denis Suárez
El Villarreal CF, després de sumar en els dos últims partits (4-0 davant el RCD Mallorca i 1-1 davant l’Atlético de Madrid), tornava a l’Estadio de la Cerámica amb l’ambició de continuar amb eixa bona dinàmica davant el Real Valladolid. I així ho va fer. El conjunt de Marcelino García Toral va tornar a enlluernar als groguets presents amb un 5-1 de la mà de Ayoze Pérez, Pape Gueye, Santi Comesaña, Thierno Barry i Denis Suárez.
Els primers compassos del partit van ser densos. Durant uns minuts, cap dels dos equips semblava que trobava el seu joc. De fet, el Real Valladolid gaudia d’una ocasió de Anuar, encara que Diego Conde responia molt bé en el seu retorn als terrenys de joc després de la lesió. Per part seua, els de Marcelino García Toral la van tindre Foyth i Gerard Moreno, encara que sense fortuna.
La fortuna va arribar en el 41’ quan Ayoze Pérez, després d’un servei de banda de Sergi Cardona, regatejava a tots els rivals i perforava la xarxa per al 1-0.
Després del pas pels vestuaris, el Submarí va gaudir d’una infinitat d’ocasions molt clares de gol, durant quasi 15 minuts, de Ayoze, Baena, Gueye i Yeremy.
La recompensa a tanta insistència arribava en el 63’. Després d’un rebutge de pilota dels val·lisoletans, Pape Gueye marcava el segon per als grocs. I, a partir d’eixe instant, la bogeria es va deslligar en l’Estadio de la Cerámica.
Santi Comesaña posava el tercer amb una cabotada precisa (3-0, min. 69), Thierno Barry feia de les seues, escapant-se de tota la defensa val·lisoletana i perforava la xarxa després de protagonitzar un gran mà a mà amb Hein (4-0, min. 85).
Ja en el temps afegit, Denis Suárez se sumava a la festa marcant la cinquena diana per als de Marcelino. D’aquesta manera, el migcampista gallec marcava el seu primer gol des del seu retorn al Villarreal CF. El punt amarg va arribar en l’última jugada del partit amb el gol de Amallah (5-1, min. 90’+3).