

1: Què és un abonament NFC?
Un abonament NFC és un abonament digital que es pot emmagatzemar en l’aplicació Wallet o Cartera en el teu iPhone i Apple Watch. Es pot utilitzar per a ingressar a l’Estadio de la Cerámica simplement acostant el teu dispositiu al lector a la porta. Els models compatibles inclouen l’Apple Watch original i versions posteriors, tots els iPhone amb Face ID i tots els iPhone amb Touch ID excepte el 5s.
Consulta ací per a obtindre més detalls: https://support.apple.com/es-es/102896
2: Per què utilitzar un abonament NFC?
Els abonaments NFC en iPhone i Apple Watch són més fàcils, ràpids i segurs d’usar, eliminant la necessitat de buscar en butxaques o carteres. A més, els clients ja no han de preocupar-se per perdre la seua entrada física.
3: Com agregue el meu abonament NFC a Apple Wallet o Cartera?
Una vegada que hages completat el procés de compra, rebràs un correu electrònic de confirmació que inclou un enllaç per a agregar l’abonat digital a Apple Wallet o Cartera.
Tingues en compte que, si has comprat diversos abonaments, rebràs un correu electrònic per cada abonament. Rebràs el teu(s) passe(s) contactless per correu electrònic, i una vegada que ho hages rebut seguix estes instruccions:
Obri el correu electrònic en el teu iPhone.
- Toca el botó “Agregar a Apple Wallet o Cartera” [o l’arxiu adjunt amb la icona d’Apple Wallet o Cartera quan s’envien passes directament per correu electrònic].
- Completa el procés per a agregar el passe a Wallet o Cartera.
- Obri el correu electrònic en el teu iPhone i fes clic en l’enllaç.
- Inicia sessió en el teu compte d’usuari.
- Anar a la secció d’entrades i pressiona el botó “Anar a la cartera”.
- Toca el botó “Agregar a Apple Wallet o Cartera”.
- Per a obtindre la millor experiència, assegura’t d’habilitar les actualitzacions automàtiques i les notificacions per a esta entrada en Apple Wallet o Cartera.
- Obri Apple Wallet o Cartera.
- Selecciona la teua entrada.
- Toca els 3 punts en la part superior dreta de la pantalla per a accedir a la part posterior de l’abonament.
Assegura’t que l’interruptor estiga activat per a “Actualitzacions automàtiques”, “Permetre notificacions” i “Suggerir en la pantalla de bloqueig”.
4: Com puc veure totes les meues entrades digitals?
Totes les entrades que hages agregat es poden veure obrint Apple Wallet o Cartera en la teua iPhone o Apple Watch.
5: Puc enviar una entrada digital a una altra persona?
Ara mateix, la distribució del correu electrònic és l’única opció; reenvia eixe correu electrònic per a permetre als destinataris descarregar eixe abonament en el seu Apple Wallet o Cartera.
6: Puc tindre diverses entrades en un sol iPhone o Apple Watch?
Sí, es poden descarregar diverses entrades digitals en un sol iPhone o Apple Watch. Una vegada seleccionades, pots esvarar cap a l’esquerra i cap a la dreta per a veure totes les que tens disponibles.
7: Com ingrés a l’Estadio de la Cerámica amb la meua entrada?
Rebràs una notificación quan t’apropes a l’Estadio de la Cerámica, indicant les entrades que tens disponibles. Quan t’acostes al lector, toca la notificació per a seleccionar la corresponent, busca el logotip sense contacte en el lector i toca el teu iPhone o Apple Watch. Si tens diverses entrades pots esvarar cap a l’esquerra o cap a la dreta per a accedir a elles una per una i passar-les pel lector per a ingressar. Si no reps la notificació, pots accedir a les teues entrades digitals obrint Apple Wallet o Cartera i desplaçant-te per a trobar l’entrada correcta.
8: Com trobe la meua entrada si la notificació no apareix automàticament en la pantalla de la meua iPhone?
Veu a l’aplicació Apple Wallet o Cartera, allí pots trobar i seleccionar la teua entrada.
9: No he rebut una notificació en la pantalla de bloqueig del meu iPhone.
La notificació en la pantalla de bloqueig es basa en la teua proximitat al lloc, i si els Servicis d’Ubicació estan desactivats no es mostrarà. Per a habilitar els servicis d’ubicació:
- En Configuració, selecciona Privacitat i després Servici d’ubicació.
- Habilita els Servicis d’Ubicació si estan desactivats.
- Desplaça’t cap avall i assegura’t que l’aplicació Wallet o Cartera tinga seleccionada l’opció “Mentres s’usa l’aplicació”.
10: Se’m demana ingressar el meu codi d’accés en presentar el meu iPhone davant el lector, per què?
Dins de Configuració i Face ID i Codi, verifica que Apple Pay estiga habilitat. En iOS 11 o versions anteriors, es requerix autenticació en presentar la teua entrada.
11: Puc eliminar la meua entrada digital?
Per a eliminar una entrada ja emmagatzemada: Desplaça’t cap avall en Wallet o Cartera, després toca “Editar Abonaments”. Toca el botó de fletxa. Toca “Eliminar”. O toca l’entrada que desitges eliminar, toca …, desplaça’t cap avall i toca “Eliminar Abonament”.
12: A qui puc contactar si tinc alguna pregunta?
Si tens alguna pregunta sobre la teua entrada digital, comunica’t amb taquilles: taquillas@villarrealcf.es.
13: Puc continuar utilitzant la meua entrada física?
Sí, si has acordat rebre un abonament físic esta es pot usar per a accedir a l’Estadio de la Cerámica; no obstant això, una vegada que esta entrada física haja sigut escanejada la digital ja no permetrà l’ingrés.