FAQs Android

faqs Android val

1: Què és un Abonament NFC?

Un abonament NFC és un abonament digital que es pot emmagatzemar en l’aplicació Google Wallet del teu telèfon intel·ligent i/o smartwatch Android, i es pot utilitzar per a ingressar a l’Estadio de la Cerámica simplement acostant el teu dispositiu al lector a la porta.

Des del 10 de juny de 2024, la Google Wallet requerix Android 9 o una versió posterior en el telèfon. Si tens una Google Wallet en el rellotge, es requerix Wear US 2.18 o una versió posterior.Consulta aquí para obtener más detalles. https://support.google.com/wallet/answer/12653781

2: Per què utilitzar un abonament NFC?

Els abonament NFC per a telèfon intel·ligent i/o smartwatch Android són més fàcils, ràpids i segurs d’usar, eliminant la necessitat de buscar en butxaques o carteres. A més, els clients ja no han de preocupar-se per perdre la seua entrada física.

3: Com agregue el meu abonament NFC al Google Wallet?

Inicialment, els abonaments es rebran a través d’un correu electrònic que inclou un enllaç per a agregar l’entrada digital al Google Wallet. Si no tens instal·lada l’app del Google Wallet, se’t sol·licitarà que la descarregues. Per a descarregar l’app i agregar el bitllet o l’entrada, seguix les instruccions en pantalla.

4: Com puc veure tots els meus abonaments digitals?

Tots els abonaments que hages agregat es poden veure obrint Google Wallet en el teu telèfon intel·ligent o smartwatch Android.

5: Puc enviar un abonament digital a una altra persona?

Pots compartir alguns abonaments del teu Google Wallet amb la d’una altra persona. Seguix estos passos per a compartir passes, entrades i targetes:

Pressiona Compartir.

  1. Pots compartir un Abonament si té l’opció Compartir en la part superior.
  2. Pressiona Compartir ahora.
  • Una vegada que compartisques el vincle, el destinatari li ho podrà reexpedir a qualsevol persona.
  • Després que compartisques el vincle, no podràs anul·lar l’enviament.

6: Puc tindre diversos abonaments en un sol telèfon intel·ligent i/o smartwatch Android?

Sí, es poden descarregar diversos abonaments digitals en un sol telèfon intel·ligent o smartwatch Android. Una vegada seleccionades, pots esvarar cap a l’esquerra i cap a la dreta per a veure tots els que tens disponibles.

7: Com faig l’ingrés a l’Estadio de la Cerámica amb la meua entrada?

Rebràs una notificació quan t’apropes a l’Estadio de la Cerámica, indicant els abonaments que tens disponibles. Quan t’acostes al lector, toca la notificació per a seleccionar el corresponent, busca el logotip sense contacte en el lector i toca el teu telèfon intel·ligent o smartwatch Android. Si tens diversos abonaments pots esvarar cap a l’esquerra o cap a la dreta per a accedir a ells d’un en un i passar-los pel lector per a ingressar. Si no reps la notificació, pots accedir als teus abonaments digitals obrint Google Wallet i desplaçant-te per a trobar l’abonament correcte.

8: Com trobe el meu abonament si la notificació no apareix automàticament en la pantalla del meu telèfon intel·ligent Android?

Si no ho aconseguixes, pressiona el telèfon quan estigues enfront del torn:

  • Obri l’app de la Google Wallet.
  • Desplaça’t cap amunt per a trobar el teu abonament.
  • Pressiona el abonament.
  • Acosta el telèfon a la icona circular de lectura sense fil situat en la part superior del torn.

9: No he rebut una notificació en la pantalla de bloqueig del meu telèfon intel·ligent Android.

La notificació en la pantalla de bloqueig es basa en la teua proximitat al lloc, i si els Servicis d’Ubicació estan desactivats no es mostrarà. Per a habilitar els servicis d’ubicació:

  1. En Configuració, selecciona Privacitat i després Servici d’ubicació.
  2. Habilita els Servicis d’Ubicació si estan desactivats.
  3. Desplaça’t cap avall i assegura’t que l’aplicació Google Wallet tinga seleccionada l’opció “Mentres s’usa l’aplicació”.

10: Puc eliminar el meu abonament digital?

Per descomptat. Per a eliminar el teu abonament digital del teu telèfon intel·ligent Android, seguix els següents passos:

  1. En el teu telèfon, obri l’app de Google Wallet.
  2. Busca l’Abonament que vols portar.
  3. Pressiona l’abonament.
  4. En la part superior dreta, pressiona Más.
      1. Presiona Quitar.

Si vols eliminar-les del teu smartwatch Android:

  1. En el rellotge intel·ligent, obri l’app de Google Wallet.
  2. Desplaça’t fins a l’abonament que vulgues llevar i pressiona’l.
  3. Desplaça’t per la pantalla de detalls de l’abonament.
  4. Pressiona Quitar Abono.

11: A qui puc contactar si tinc alguna pregunta?

Si tens alguna pregunta sobre la teua entrada digital, comunica’t amb taquilles: taquillas@villarrealcf.es

12: Puc continuar utilitzant el meu Abonament físic?

Sí, si has acordat rebre un abonament físic, este es pot usar per a accedir a l’Estadio de la Cerámica, no obstant això, una vegada l’abonament físic haja sigut escanejat, el digital ja no permetrà l’ingrés.