Enes Ünal, Jugador Cinc Estreles de març
Enes Ünal, Jugador Cinc Estreles de març
VILLARREAL CF

L’afició del Villarreal CF ha triat al davanter turc com el millor del seu equip en el passat mes

Enes Ünal ha sigut triat per la seua afició com a guanyador del premi Jugador Cinc Estreles de març, gràcies al seu excel·lent rendiment en un mes en el qual fins i tot va marcar els dos gols que van suposar la victòria contra un gran rival, l’Atlètic de Madrid, a l’Estadi de la Ceràmica. El davanter ha sigut el més votat pels seguidors de l’equip groguet, raó per la qual s’ha portat aquest guardó. Aquest premi està impulsat per Mahou, patrocinador del club groguet. Aquesta és la primera vegada que el turc guanya el premi Jugador Cinc Estreles aquesta temporada.

El ‘15’ del Submarí s’ha mostrat molt agraït per aquest reconeixement: “Estic agraït. Gràcies a tots els que m’han votat per a guanyar aquest premi”. Així mateix, el davanter ha assenyalat que el principal objectiu és el benefici del Villarreal CF: “No importa si marque un, dos gols o cap, l’important és ajudar a l’equip a guanyar tots els partits”. Però açò no és tot el que ha dit Enes Ünal, així que per a escoltar més declaracions del davanter analitzant l’actualitat grogueta tan sol cal punxar en la pestanya de vídeo situada just baix de la foto principal.

La dinàmica d’elecció del Jugador Cinc Estreles és senzilla. Els seguidors voten a través de Twitter al millor jugador del seu equip de cada mes. Per a fer-ho de forma correcta, els usuaris que vulguen votar han de tuitear el nom del seu futbolista triat amb el hashtag #Jugador5EstrellasCVF en el termini que es determine per a arreplegar els vots. Quan es tanca el període per a votar es fa el recompte que determina al guanyador.

Mahou Cinc Estreles proclama a través d’aquesta iniciativa al jugador més destacat de cada mes. El trofeu ho atorguen els seguidors en la xarxa social Twitter, en el perfil @futbolmahou, amb la col·laboració del compte oficial del Villarreal CF (@villarrealcf).

Cada mes i durant tota la temporada es lliurarà el premi al Jugador Cinc Estreles. No t’oblides de votar al teu jugador triat en el mes d’abril. Has d’estar atent als perfils de @futbolmahou i @villarrealcf, on es publicarà quan s’obren els terminis i els guanyadors.

Mahou Cinc Estreles segueix una temporada més fidel al seu suport al Villarreal CF. Amb aquesta iniciativa premia als jugadors castellonencs més destacats, sent els seguidors els encarregats de l’elecció.

Sobre Mahou

Mahou és una família de cerveses nascuda en el carrer Amaniel de Madrid en 1890. És el resultat del treball de pioners i mestres cervesers que, des de fa més de 125 anys, cerquen compartir sabors i noves experiències.

Mahou desenvolupa la cultura cervesera basant-se en rigorosos processos de qualitat i en els millors ingredients per a donar als seus productes un sabor inconfusible. L’experiència, la passió i la qualitat han convertit a Mahou en una gran família de cerveses amb un ampli portafolio de marques com a Clàssica, Cinc Estreles, Sense, Mestra, Barrica, Casimiro Mahou, Sense Gluten, Llimó…

Sobre Mahou San Miguel

Compañía familiar 100% espanyola, líder del sector cerveser en el nostre país amb una quota de producció del 34%. Disposa de huit centres d’elaboració de cervesa –set a Espanya i un a Índia–, tres deus d’aigua amb les seues plantes d’envasament i un equip de més 2.800 professionals. Compta amb més de 125 anys d’història, que comencen amb el naixement de Mahou en 1890. Des de llavors, l’empresa no ha parat de créixer. L’any 2000, Mahou adquireix San Miguel. En 2004, incorpora la marca canària Reina i, en 2007, Cerveses Alhambra. A més, ha diversificat el seu negoci amb la compra en 2011 de Solán de Cabres.

Posseeix un ampli portafolio de cerveses nacionals on destaquen, entre unes altres, Mahou Cinc Estreles, San Miguel Especial i Alhambra Reserva 1925; productes pioners en la seua categoria, com San Miguel 0,0, San Miguel 0,0 Isotònica i San Miguel RESSÒ, i marques aptes per a celíacs com San Miguel Gluten Free i Mahou Cinc Estreles Sense Gluten. També té una àmplia gamma de cerveses internacionals, fruit d’acords amb partners com Carlsberg i Warsteiner, i marques d’aigua com Solán de Cabres.

La internacionalització és un dels eixos estratègics per al desenvolupament del seu negoci. Produeix més del 70% de la cervesa espanyola que es consumeix en el món i està present en més de 70 països.

Compartir.