L’amor pel Villarreal arriba a Polònia
L’amor pel Villarreal arriba a Polònia

El fan internacional polonés Robert Kobza és aficionat del Submarí Groc des de 2008

Robert Kobza és un aficionat groguet que resideix en Radom, Polònia. Va començar a seguir al Vila-real després de l’Eurocopa 2008, quan només tenia 11 anys i es va fixar en Capdevila, Senna i Cazorla, jugadors del Submarí que acabaven de ser campions d’Europa amb la Selecció Espanyola. Assegura haver-se enamorat del club i començar a seguir al club gràcies a aquests jugadors.

En 2018 va complir el seu somni: visitar l’Estadi de la Ceràmica. No va ser el millor partit, perquè el Villarreal va perdre 1-2 davant l’Alavés, però així i tot va viure una experiència inoblidable. També va tindre l’oportunitat de recolzar a l’equip aquesta temporada en el partit de  Conference League davant el Lech Poznan en terres poloneses. La seua il·lusió és tornar enguany i poder visitar el nou Estadi de la Ceràmica.

Per a Robert, Marcos Senna va ser un autèntic líder i és una llegenda del club, però admet que el seu ídol sempre ha sigut Giuseppe Rossi, ja que explica que ell també va patir diverses lesions de genoll, per la qual cosa és tota una inspiració per a ell i que li recorda als seus primers anys com groguet. “Tothom recorda aquell vídeo nadalenc de 2010 amb Giuseppe Rossi, Santi Cazorla, Gonzalo Rodríguez, Joan Capdevila i Diego López”, afig Robert. Així mateix, admet que el seu millor record com a aficionat groc va ser la final de Gdansk perquè, malgrat no tindre entrada per a presenciar la final en directe, sí que va tindre l’oportunitat de sentir l’ambient i de conéixer a més groguets a Polònia.

Robert està molt content i orgullós de ser aficionat del Villarreal a Polònia, per això és l’administrador principal del grup de Facebook “Villarreal CF Polska”, on ha creat una comunitat d’aproximadament 50 persones. La seua il·lusió és que la comunitat de fans a Polònia continue creixent, per això va donar la seua primera samarreta del Villarreal al major canal de YouTube que parla sobre esports a Polònia “Kanał Sportowy”, que tenen la samarreta penjada en les retransmissions oficials dels partits, per a fer així al club més visible i popular al país.

Des del Villarreal CF, a través de la sèrie ‘Yellows Around The World’, contem les històries d’alguns dels majors aficionats internacionals del Submarí.

Compartir.

Es un pack especial de Inmersión Villarreal (Museo&Tour) y menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Incluye:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a elegir entre pizza y bebida o hamburguesa con patatas y bebida

Precio:

  • 19,95 euros – abonados y simpatizantes
  • 24,95 euros – entrada general

Es la experiencia interactiva de Museo & Tour del Villarreal CF. Te permite visitar el museo inmersivo del Submarino y completar un recorrido guiado por el Estadio de la Cerámica

  • Visita al museo del Villarreal CF
  • Tour guiado por el Estadio de la Cerámica
  • Duración estimada: 1h y 45 minutos
  • Idiomas: español, valenciano e inglés
  • Días de apertura: jueves por la tarde, viernes por la tarde, sábado por la mañana y tarde y domingo por la mañana

Precio:

15 euros – entrada general

12 euros – abonados y simpatizantes

12 euros – niños de 6 a 12 años

8 euros – niños abonados y simpatizantes de 6 a 12 años

Los niños y niñas más pequeños pueden celebrar su cumpleaños en la ludoteca del Estadio de la Cerámica. La actividad está recomendada para menores de 8 años.

Incluye:

  • Celebración de tres horas con merienda e Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Bocadillos, cruasanes y cocas, con patatas, bebida y tarta
  • Una bolsa de chuches para cada invitado
  • Colchonetas, cama elástica, pintacaras
  • Supervisión de monitores infantiles
  • Partido de mini fútbol, con porterías en una sala habilitada.

Precio:

27 euros por invitado

¡Celebra tu cumpleaños en el Estadio de la Cerámica disfrutando de Inmersión Villarreal y del Corner Sports Bar!

  •         Visita a Inmersión Villarreal (Museo & Tour)
  •         Menú en el Corner Sports Bar (a elegir hamburguesa o perrito o Nuggets + patatas + bebida)
  •         Bolsa de chuches para cada pequeño invitado
  •         Balón del Villarreal CF para el cumpleañero
  •         Tarta personalizada del Villarreal CF
  •         Incluye entrada para dos adultos que acompañen al grupo de menores durante la experiencia Inmersión Villarreal

Precio:

29,95 euros por invitado

Extras:

  •         Camiseta firmada por todos los jugadores del Villarreal CF: +99,95 euros
  •         Detalle para los invitados (mochila, libreta, boli y pulsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros por invitado

Los participantes podrán presenciar en una zona exclusiva la salida de los jugadores del Villarreal CF tras un día de partido y pedirles autógrafos y fotografías.

  •         Balón del Villarreal CF de regalo

Precio:

75 euros por persona

Es una experiencia exclusiva en día de partido que incluye:

  •         Entrada para Inmersión Villarreal (solo museo)
  •         Ver la llegada del equipo desde dentro
  •         Visita al palco VIP y la sala de prensa
  •         Presenciar el calentamiento desde el pie de campo
  •         Encuentro exclusivo Meet&Groc tras el partido
  •         Bufanda oficial y balón del Villarreal CF de regalo

*Máximo 10 plazas por partido

Precio:

175 euros por persona (sin entrada al partido)

275 euros por persona con entrada en Super Tribuna