Asenjo: “Hem millorat la nostra solidesa defensiva”
Asenjo: “Hem millorat la nostra solidesa defensiva”
||||||

El portera palentí subratlla el gran començament de l’equip en els dues primeres trobades, després de la represa de LaLiga

Sergio Asenjo va analitzar amb Villarreal TV la victòria del Submarí davant el RCD Mallorca (1-0). El portera ‘groguet’ va destacar la gran faena defensiva de l’equip: “La seguretat defensiva és clau. Hem treballat molt aquests dies aqueixa parcel·la i s’està veient reflectit en els partits”.

A més, el ‘1’ groc va aplaudir el bon inici del Villarreal, després de la represa de LaLiga: “Hem començat molt bé. S’està veient que la preparació ha sigut molt bona. Portem dues victòries consecutives. Davant el Celta vam fer un partit molt bo davant un rival d’entitat i hui hem sabut patir i aconseguir de nou els tres punts”.

Aquesta setmana, Sergio Asenjo s’ha convertit, amb 69 porteries a zero, en el porter amb més imbatibilidades de la història del Villarreal: “És una xifra molt important. El Villarreal s’ha convertit en la meua casa. Porte ja set temporades en el club i tant de bo siguen moltes més”.

Asenjo acumula 69 partits sense encaixar gol dels 205 que ha disputat defensant la porteria del Submarí Groc. Després d’ell se situen Diego López (67 a 230) i Pepe Reina (54 a 147). L’1 groc, que va recalar a l’entitat groga durant la campanya 2013-14, està vivint la seua setena temporada al Submarí.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna