Amb tot fins al final
Amb tot fins al final

El Villarreal buscarà la victòria davant el Cádiz per a continuar barallant per la quarta plaça

El Villarreal CF s’enfronta aquest dimecres, a partir de les 19.30 hores, al Cádiz en l’Estadi de la Ceràmica. El partit, que serà el penúltim que els grocs disputaran com a locals en la present temporada, enfronta a dos conjunts immersos en la batalla per la UEFA Champions League i la permanència respectivament.

El quadre entrenat per Sergio González arriba a Vila-real amb la moral pels núvols després d’aconseguir un triomf vital a casa contra el Real Valladolid, rival directe en la baralla per la permanència, per 2-0 amb un doblet de Theo Bongonda. Els cadistes, que per al xoc no podran comptar amb el Choco Lozano per sanció, ocupen la setzena plaça amb 38 punts, tres per damunt del descens que marca precisament el conjunt val·lisoletà.

Així mateix, els grocs també arriben llançats al duel del pròxim dimecres. Els de Setién van obtindre un triomf sobre la botzina davant el Girona (1-2) amb el gol de Gerard Moreno en el minut 94. El triomf li va servir al Submarí per a certificar la seua presència a Europa una temporada més —serà la 19a participació en competició continental després dels seus 23 anys en LaLiga— i per a continuar fent pressió a la Real Sociedad en la baralla per la quarta plaça de la qual està cinc punts per davall.

Cal destacar que els grocs comptaran amb el hàndicap de saber què ha fet el conjunt txuriurdin abans de mesurar-se als gaditans, perquè els bascos s’enfronten hui, a partir de les 19.30 hores, a la UD Almería en el Reale Arena.

El Villarreal-Cádiz podria ser un partit per al record de Pepe Reina i Gerard Moreno. Si el porter groguet gaudeix de minuts davant els andalusos, sumaria el seu partit 1000 com a professional. Un registre històric. Per part seua, si el 7 groc veu porta aquest dimecres es convertiria en el màxim golejador històric del club. Gerard Moreno, ara mateix, acumula 106 dianes, les mateixes que la llegenda groga Adriano García.

Els partits entre el Villarreal i el Cádiz són sinònim d’igualtat. En LaLiga s’han enfrontat un total de 7 vegades i l’historial és d’una victòria per al Villarreal (2-1 en la temporada 2020/21), cinc empats i un triomf per al Cádiz (1-0 en la temporada 2021/22).

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.