Acreditacions per al Torneig PAMESA LaLiga Promises
Acreditacions per al Torneig PAMESA LaLiga Promises

HOYOYO

Els mitjans de comunicació que vulguin cobrir-hauran d’enviar un e-mail a premsa de LaLiga

 

Vila-real serà de nou el marc del XXV Torneig Nacional PAMESA LaLiga Promises. El torneig Sub-12 comptarà amb la participació de 20 clubs de Laliga i es disputarà a la Ciutat Esportiva PAMESA Ceràmica entre el 3 i el 5 de juny.

En aquesta edició, a més, se celebrarà un partit All Star. Un duel d’estrelles que inaugurarà la competició el dijous 2 a les 20h, en el qual els aficionats gaudiran tornant a veure sobre el camp a ídols del futbol espanyol al costat d’una selecció de nens dels equips participants. En un dels equips estaran Raúl González, Fernando Morientes i Julen Guerrero, en l’altre, Carles Puyol, Marcos Senna i Gica Craioveanu.

Tots els partits del torneig disputats al camp 1 seran emesos en directe pel Canal oficial de Laliga a YouTube i BeIN Sports. A més, LaSexta emetrà en directe tots els partits de dissabte i diumenge, així com el partit inaugural All Star en diferit abans de la final de la gran final de la competició.

Els mitjans de comunicació gràfics i escrits acreditats tindran accés als terrenys de joc en tots els partits. Quant als operadors de televisió sense drets, tindran accés al terreny de joc en els partits de la fase de grups no televisats de divendres (tots els que no es disputin al camp 1), no així en els quals siguin retransmesos (disputats al camp 1). La fase final del torneig serà televisat, de manera que els operadors sense drets no podran prendre imatges. Tampoc podran gravar-se imatges del partit All Star, que també serà televisat.

LaLiga proporcionarà imatges que estaran a disposició dels mitjans de comunicació al final de cada jornada.

Els mitjans de comunicació que vulguin acreditar-se per al XXV Torneig Nacional PAMESA LaLiga Promises hauran d’enviar un e-mail a prensa@laliga.es amb les següents dades: Nom del mitjà, Nom i cognoms de la persona acreditada, Càrrec, DNI, email i telèfon.

El termini d’inscripció per a mitjans de comunicació estarà obert fins el dimecres 1 de juny a les 12h.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna