El Submarí oferix una notable imatge en el seu debut de lliga i suma un valuós punt davant els blanc-i-vermells
Empat entre el Villarreal CF i l’Atlético de Madrid (2-2). Grocs i blanc-i-vermells van igualar forces en un partit de poder a poder en el qual els groguets de van avançar fins a dos vegades en el marcador i els ‘colchoneros’ van trobar ràpidament la rèplica als gols locals. El primer gol ho va fer Danjuma, no obstant això, al minut va empatar Marcos Llorente. També en la primera mitat, Koke -en pròpia porteria- tornava a posar per davant als de Marcelino, encara que Sorloth just abans del descans trobava la manera de retornar la igualtat al xoc.
El quadre de Marcelino García Toral afrontava el primer envit de LALIGA EA Sports 2024/25 amb il·lusió i l’ambiciós objectiu de tombar a un dels grans de la nostra competició, l’Atlético de Madrid, en l’Estadio de la Cerámica.
Esperonats per l’afició, els groguets van entrar a la trobada amb intensitat i ganes si es fes ràpidament amb l’esfèric. El Submarí volia portar el control del partit i imposar un ritme alt de partit.
Malgrat el fantàstic inici del Villarreal, va ser l’Atlético de Madrid el que va portar primer el perill a la porteria contrària. En el minut 12, Samuel Lino va cabotejar un fantàstic centre obert des del perfil dret. La rematada era molt perillosa, però Diego Conde es va fer enorme sota pals i va manar la cabotada a servici de cantonada.
Poc després de complir el quart d’hora de trobada, el Villarreal s’avançaria en el marcador gràcies a un golàs d’Arnaut Danjuma. El neerlandés li va guanyar la partida a Witsel en velocitat i va caçar una bona pilota llarga de Diego Conde. Va controlar el cuir, va entrar en l’àrea i va sortejar amb talent al defensor belga per a després traure’s un xut amb la cama esquerra al pal més allunyat.
No obstant això, l’alegria va durar pocs segons en La Cerámica. L’Atlético de Madrid va igualar el resultat res més traure la pilota del cercle central. Els ‘colchoneros’ van bolcar el joc a la dreta. Marcos Llorente va entrar fins a l’interior de l’àrea i va afusellar a Diego Conde amb un dur tir al primer pal.
La igualtat retornava al lluminós de La Ceràmica. Però no per molt de temps. Abans del minut 40, el Submarí tornava a posar-se per davant. Álex Baena va penjar un centre tancat des de l’esquerra i la defensa blanc-i-vermella va patir de contundència. La pilota va entropessar en Koke i va acabar en el fons de les malles. 2-1 per als groguets.
No tot estava dit encara abans que arribara el descans. En l’últim instant, l’Atlético va tornar a marcar un gol dels quals castiga psicològicament. Sorloth batia a Conde després de rematar un centre de Barris des de la dreta, la banda per la qual els blanc-i-vermells trobaven la manera de fer-li mal als groguets.
En la segona mitat, va seguir l’intercanvi de colps en La Cerámica. El ritme no va amainar. La primera oportunitat dels segons 45 minuts la va tindre Álex Baena. El migcampista de Roquetas de Mar va buscar l’esquadra en un llançament de lliure directe, encara que el seu tir no va trobar porteria per molt poc.
Amb el pas dels minuts, el cansament va fer presència en els futbolistes d’un i un altre equip. Tots dos entrenadors van introduir jugadors de refresc per a intentar decantar el partit al seu favor. Per part del Villarreal van entrar Pepe, Pape, Ayoze i Ilias. Els canvis van donar un aire nou al Submarí, que va buscar emportar-se el partit en algun contraatac.
Després d’un esforç titànic dels dos equips, el partit va arribar a la seua fi amb un merescut repartiment de punts en La Cerámica.







