Una cessió de ‘germanor’ amb Michalovce
Una cessió de ‘germanor’ amb Michalovce

El Submarí ha cedit a Enric Martínez al Zemplín, club de la ciutat agermanada de Vila-real

Imagina que vius en una ciutat d’Eslovàquia de menys de 40.000 habitants. El teu club juga en Primera Divisió i el seu objectiu és la permanència. Ara imagina que arriba allí un jugador de la cantera del Villarreal CF i que eixa incorporació, en forma de cessió, va ser inicialment pactada entre els alcaldes dels municipis. I és que Michalovce i Vila-real són ciutats agermanades oficialment des de 1998, per la qual cosa José Benlloch, alcalde de la localitat de la Plana Baixa, i Miroslav Dufinec, el seu homòleg de la xicoteta ciutat eslovaca, mantenen el contacte de manera regular.

Així es va forjar la cessió d’Enric Martínez, migcampista del Villarreal C, per a tractar d’aconseguir la permanència amb el Zemplín Michalovce. “Ara anem penúltims. Guanyem als últims la setmana passada i ara comencem la lliga de descens, quan es partix en dos i uns lluiten pel títol i altres per no baixar. Només baixa l’últim de manera directa i el penúltim juga un play-out contra el segon classificat de Segona”, dona a conéixer sobre el sistema de competició eslovac un Enric Martínez que encara s’està adaptant al país. “De moment, estic vivint en un hotel”, afig.

La ciutat, amb un equip en la màxima categoria nacional, podria comparar-se fàcilment amb Vila-real. Així la descriu el futbolista valencià: “Quan he d’anar a entrenar o a comprar, aprofite per a veure un poc la ciutat. És un poblet xicotet molt familiar”. Michalovce li recorda a Vila-real i el Zemplín al Villarreal: “A la sala on fem els vídeos, hi ha com una sala de trofeus xicoteta i vaig veure que hi havia dos submarins del Vila-real i vaig dir ‘mira, ací està el Villarreal present’”.

De fet, totes dues ciutats estan tan unides que allí va nàixer la primera penya del Villarreal a Eslovàquia, mentres que a Vila-real es troba el carrer Michalovce. Encara que l’agermanament de manera oficial està en vigor des de fa 26 anys, les relacions entre totes dues localitats es van originar molt abans. En 1983, a través d’intercanvis culturals entre grups de dansa. Estos intercanvis van generar amistats entre les famílies dels participants, consolidant-se amb viatges de correspondència. La creació del Festival Internacional de Danses a Vila-real i la participació del grup Laborec van facilitar rondes de contactes. En 1998, es va formalitzar un protocol d’agermanament oficial.

“Entre Michalovce i Vila-real existixen llaços d’amistat des d’abans fins i tot de formalitzar el nostre agermanament, en 1998. Esta relació, arrelada a través d’intercanvis culturals i institucionals, ha fet que la vinculació entre tots dos pobles siga especialment volguda per tots nosaltres i ha portat fins i tot al fet que un dels nostres veïns, el professor Jacinto Heredia, haja sigut reconegut com a Ciutadà d’Honor de Michalovce. Em consta, a més, que este afecte mutu s’ha vist reflectit també en una gran afició al nostre club groguet, amb una penya del Villarreal, i que els veïns de Michalovce, entre ells el seu alcalde, seguixen amb especial interés els èxits del nostre Villarreal CF”, explica l’alcalde Benlloch sobre estes relacions. El 20 de maig de 1998, sent alcalde de Vila-real Manuel Vilanova, i alcalde de Michalovce, Ladislav Ebský, es formalitza l’acord d’agermanament entre totes dues poblacions amb un acte institucional celebrat a l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner.

Qui anava a dir que més de quatre dècades després, Enric Martínez anava a convertir-se en jugador del Zemplín Michalovce gràcies a esta amistat entre dos ciutats xicotetes amb grans aspiracions.

Compartir.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.