Adéu a la Copa
Adéu a la Copa
ACF FOTOGRAFÍA

Un Villarreal poc efectiu i sense sort cau per la mínima davant la Real (0-1)

El Villarreal va tornar a dir adéu a la Copa del Rei en un partit on els grocs, malgrat dominar, es van mostrar més imprecisos que de costum davant una Real Sociedad pragmàtica a la qual li va bastar una sola oportunitat per a posar-se per davant i acabar decantant l’eliminatòria (empat sense gols en l’anada) a favor del conjunt donostiarra per 0-1. Ni la sort va estar de part dels de Marcelino, que van fallar un penal i als quals se’ls va anul·lar un gol.

El partit va ser, des de l’inici, un calc del partit d’anada en Anoeta. Amb molts canvis en l’onze inicial –huit en el Villarreal i sis en la Real- pel que fa al partit de Lliga, els dos conjunts van eixir a temptejar-se en els primers minuts. El Villarreal dominava i feia circular la pilota amb facilitat, però els donostiarres es van plantar arrere esperant una contra que els donara avantatge.

Els grocs traspassaven amb facilitat el centre del camp, però la Real es tancava bé a la perfecció i repel·lia cada intent del conjunt de Marcelino. En el 15, Perbet va intentar l’heroica quan, quasi sense angle, es va traure un bon tret de cullera quasi en la línia de fons que anava enverinat, encara que la pilota es va quedar a solament uns mil·límetres de colpejar en el travesser.

Quasi no s’havien acostat els visitants a l’àrea de Juan Carlos i una sola oportunitat els va bastar. En una bona jugada de Chory Castro per l’esquerra, Xabi Prieto va rematar sol en l’àrea i, encara que Juan Carlos va encertar a detenir el tret, la pilota va quedar mort i Ros, des de segona línia, posava per davant als de Arrasate en una jugada dubtosa per possible fora de joc.

El Submarí, que fins aleshores havia dominat, va encaixar malament el colp. La Real Sociedad, fins aleshores tancada en la seua àrea, es va marxar a dalt i va començar a discutir la superioritat groga en el centre del camp. Els de Marcelino, no obstant açò, van recuperar el componiment. Davant, els donostiarres ajuntaven cada vegada més les seues línies, una tàctica que els va donar excel·lents resultats.

Als vuit minuts de la segona part, Hernán Pérez provava sort amb un potent tret a mitja altura des de fora de l’àrea que es va marxar alt. Als grocs els faltava continuïtat en el joc i Marcelino va apostar per reforçar la banda dreta amb Aquino i Mario, dues dels ídols del partit del dilluns.

En el 65, gol anul·lat al Submarí. En un servei de córner, un garbull en l’àrea va permetre a Musacchio rematar en el segon pal, però el linier va alçar la bandera i va anul·lar la jugada per un possible anara de joc de Gabriel. La Real, conscient del seu avantatge, es limitava a aguantar, administrant el temps de la millor manera possible i esperant una oportunitat per a rematar el xoc. 

Faltava una cambra d’hora per al final, i va arribar una de les jugades clau de la trobada. A la vora de l’àrea, Bruno va veure a Uche desmarcat i va enviar una passada en profunditat per a l’africà, que acabava derrocat i el col·legiat assenyalava la pena màxima. Ni per aqueixes. Perbet va encarar els onze metres i, a pesar que el seu tret anava fort, va manar la pilota desviada. La sort no estava de part dels grocs.

 

A cinc minuts del final, una falta lateral quasi des del córner es passejava per la línia de gol dels ‘txuri urdin’ però la pilota es va negar a entrar per enèsima vegada. La Copa del Rei, s’allunyava una vegada més.

Fitxa tècnica:

Villarreal CF: Juan Carlos; Pantic (Mario, 59’), Musacchio, Gabriel, Jokic; Hernán Pérez (Aquino, 59’), Bruno, Pina, Moi Gómez (Uche, 64’); Jonathan Pereira i Perbet.

Real Sociedad de Futbol: Zubikarai; Carlos Martínez, Ansotegi, Íñigo Martínez, José Ángel; Elustondo, Ros (Zurutuza, 60’), Gaztañaga; Xabi Prieto, Chory Castro (Griezmann, 78’) i Seferovic (Carlos Vetla, 67’).

El gol: 0-1, min. 31: Ros.

Àrbitre: Eduardo Prieto Iglesias (Comitè Navarro). Va amonestar a Jokic (23’) per part del Villarreal.

Incidències: Partit corresponent a la tornada dels vuitens de final de la Copa del Rei disputat entre el Villarreal CF i la Real Sociedad en l’Estadi El Madrigal.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.