Un punt a El Alcoraz (2-2)
Un punt a El Alcoraz (2-2)
LALIGA

El Vila-real iguala davant el Huesca després de jugar mitja hora amb un home menys

A només uns segons. El Villarreal va fregar la victòria davant el Huesca a El Alcoraz en un partit ple d’emoció. El conjunt local es va avançar per mitjà de ‘Cucho’ Hernández (de penal), els grocs van remuntar amb gols de Bacca (de penal) i Gerard i quan semblava que la victòria seria del Submarí va arribar el 2-2 de Longo en l’últim minut del descompte. L’expulsió de Mario Gaspar per doble amonestació (m. 64) va provocar que el Villarreal jugués amb un menys mitja hora. L’espectacular actuació de Sergio Asenjo, que va aturar fins i tot un penal, no va ser suficient per guanyar. 

Luis García va realitzar quatre canvis en l’onze respecte a l’equipo titular que va jugar el passat dijous davant el Spartak de Moscou a l’Estadi de la Ceràmica. Asenjo va jugar baix pals, Funes Mori va entrar directament a l’eix de la defensa, Trigueros al mig del camp i Carlos Bacca en punta de llança.

Les primeres ocasions van ser per al Villarreal. Samu Chukwueze creava molt perill per banda dreta. Primer va xutar massa fluix a les mans de Jovanovic, mentre que poc més tard va realitzar una excepcional jugada individual, va centrar i no va trobar rematador a un metre del gol. A prop de la mitja hora el Submarí va marcar, però el gol va ser anul·lat. Carlos Bacca estava en fora de joc.

Quan semblava que el primer acte acabaria en taules va arribar la jugada que va donar peu al 1-0. El col·legiat va assenyalar el punt de penal després d’una acció entre Trigueros i Melero dins l’àrea. ‘Cucho’ Hernández va materialitzar la pena màxima.

El Villarreal va aconseguir empatar de la mateixa manera, des del punt fatídic. Gerard Moreno va disparar amb duresa des de la frontal, la pilota se li va escapar a Jovanovic i allà va aparèixer Bacca per tocar-la lleugerament abans de ser enderrocat pel porter del Huesca. L’àrbitre Medié Jiménez, després de consultar amb el VAR, va confirmar la pena màxima. Bacca va anotar des dels 11 metres (1-1, m. 62).

Sense temps per assimilar-ho va arribar un nou penal. Medié Jiménez va assenyalar falta de Mario Gaspar sobre Melero i el propi capità del Huesca va assumir la responsabilitat del llançament. Asenjo li va endevinar la intenció i va aturar el xut a la seua dreta. Això sí, el Villarreal va haver de jugar des d’aquest moment amb un jugador menys per l’expulsió de Mario Gaspar per doble amonestació.

El partit s’havia posat costa amunt i, just en aquell moment, el Villarreal va tirar d’orgull. El 1-2 va ser de Gerard. Alfonso Pedraza va centrar ras des de la banda esquerra i Gerard Moreno va rematar en posició de escorç tirant-se a terra per marcar un gol importantíssim.

El 2-2 definitiu va arribar en el minut 94. Una jugada embarrullada dins de l’àrea groga va acabar amb una rematada de Longo a boca de canó. Llàstima.

Fitxa tècnica:

SD Huesca: Jovanovic; Miramón, Insua (Camacho, m. 87), Etxeita, Pulido; Ferreiro, Melero (Longo, m. 78), Rivera, Moi Gómez; Àvila (Gürler, m. 68) i ‘Cucho’ Hernández.

Villarreal CF: Asenjo; Mario Gaspar, Álvaro, Funes Mori, Jaume Costa; Chukwueze (Javi Fuego, m. 84), Cáseres, Trigueros (Layún, m. 68), Fornals; Gerard i Bacca (Pedraza, m. 73).

Gols: 1-0. Min. 43: ‘Cucho’ Hernández, de penal. 1-1. Min. 62: Bacca, de penal. 2-1. Min. 80: Gerard. 2-2. Min: 94: Longo.

Àrbitre: Medié Jiménez (C. Català). Groga als locals Àvila, Insua, Pulido i Longo; així com als visitants Trigueros i Bacca. Va expulsar per doble amonestació a Mario Gaspar (m. 64).

Incidències: Partit corresponent a la jornada 16 de LaLiga disputat a El Alcoraz.

Compartir.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.