Un doblet de Slavy i un gol de Diatta brinden la vitoria al Mini Submarí en l’últim partit de la temporada
El Villarreal B va golejar al Betis Deportivo a la Ciutat Deportiva Luis del Sol (0-3) per a acomiadar la temporada amb el millor sabor de boca possible. Els grocs, que ja havien segellat la permanència en Primera RFEF, van tancar la temporada amb molt d’art a Sevilla. Un doblet de Slavy, que va obrir la llanda amb un gol des del centre del camp, i un gol de Diatta li van donar la victòria al conjunt de Miguel Álvarez.
El Betis Deportivo va assumir un major protagonisme amb pilota durant els primers 45 minuts. Situació que el Mini Submarí va contrarestar amb efectivitat i mordent en les transicions. En el minut 18, Slavy va sorprendre a tots els presents anotant un golàs des de 50 metres. L’hispà-búlgar li va robar la pilota a un futbolista bètic en la línia divisòria, va veure a Germán avançat i es va atrevir a buscar la porteria per a anotar un gol antològic.
Amb el 0-1, els bètics van continuar jugant en camp contrari, mentres els groguets donaven una lliçó de contundència defensiva i eixien amb molt de perill al contraatac. En una d’estes accions, ja complit el temps afegit del primer temps, Facu Viveros va robar la pilota en la banda dreta. Va córrer a l’espai i li la va posar a Slavy, que no va aconseguir firmar una bona rematada i la pilota va marxar desviada.
En la segona part, el Villarreal va ser molt superior al conjunt local. En el 55’, Alassane Diatta va fer el 0-2 amb una fantàstica rematada de cap a un centre mesurat d’Arnau Solà des del flanc esquerre.
Amb el 0-2, el conjunt de Miguel Álvarez no li va donar opció al seu rival, que es va anar diluint amb el pas dels minuts. Abans del temps afegit, Slavy va sentenciar el marcador anotant des del punt de penal. El Mini Submarí, que ja havia aconseguit la permanència, va véncer a Sevilla i va dir adeu de la millor forma a la temporada 2024/25.







