“Tenim un equilibri econòmic i esportiu”
“Tenim un equilibri econòmic i esportiu”
ACF FOTOGRAFÍA

Roig es mostra optimista però segueix mantenint la permanència com a primer objectiu

El president del Villarreal, Fernando Roig, va aprofitar la tradicional ofrena als patrons de Villarreal per a fer un repàs a l’actualitat groga, en la qual va destacar l’estabilitat que ha aconseguit el club en les últimes temporades. “Enguany hem vist una bona pretemporada i hem començant guanyant en Lliga. Crec que serà un bon any, però arribar a aquesta situació d’equilibri ha sigut molt difícil. Ha suposat un gran treball de tot el club i de diversos anys liderat pel conseller delegat. Hem venut jugadors, reestructurat la plantilla i ara tenim un equip amb molta gent jove i de futur. Malgrat ho dura que va ser l’experiència en Segona Divisió, hem pogut aprofitar eixe mal moment i aprendre per a aconseguir l’estabilitat de la qual avui gaudeix el Villarreal. Tenim un bon equilibri tant econòmic com a esportiu”.

Per al màxim responsable del Submarí, l’equip ha fet bé les coses, però l’objectiu és el de totes les temporades: el primer és aconseguir la permanència. “Encara que enguany juguem l’Europa League –encara ens queda per disputar un partit per a classificar-nos-, el primer objectiu segueix sent tornar a estar l’any que ve en Primera Divisió, aconseguir eixos 40 o 45 punts que t’aconseguiran eixa classificació i després no renunciar a absolutament gens, però mantenint els peus en la terra. Ara que hem aconseguit un equilibri econòmic i una estabilitat, a través d’ells cal aconseguir estar cada any en la màxima categoria”.

El mandatari, a més, va destacar que el club groc, gràcies al seu equilibri, no està obligat a desprendre’s de cap futbolista, la qual cosa sempre ajuda a planificar millor l’equip. “L’equilibri econòmic ens ha permès no haver de prescindir de cap jugador. Si al final, l’oferta que ve per algun futbolista és prou apetible para totes les parts, ens asseurem i parlarem, però el gran avantatge que avui té el Villarreal és que no té cap necessitat de vendre. No crec que ens faça mancada res perquè a més dels futbolistes del primer equip, per darrere també hi ha gent jove amb moltes ganes de créixer i hi ha futbolistes cedits en altres equips que tenen un gran futur”.

D’altra banda, Roig també va parlar del projecte Units per l’Esperança, en el qual el Villarreal jugarà un partit amistós enfront del Celtic de Glasgow el pròxim 3 de setembre (20.45 hores, El Madrigal) per a recaptar fons i engegar una línia de recerca per a millorar la vida dels xiquets que pateixen càncer. “Hem posat molta il·lusió en aquest projecte i jo estic convençut que serà un èxit i que anem a aconseguir l’objectiu. És una causa per la qual mereix la pena lluitar i el Villarreal sempre estarà disposat a ajudar i posarà tot el que estiga de la seua part quan es tracte d’aquest tipus d’activitats”.

Bruno: “Afrontem la temporada amb molta il·lusió”

També el capità del Submarí, Bruno Soriano, va destacar el bon inici de temporada de l’equip i l’enorme entusiasme amb el qual la plantilla comença la temporada, encara que també va avisar de la necessitat de ser cauts. “L’inici és bo i som un equip competitiu, però açò és el que hem de seguir fent tot l’any. Cal ser prudents i veure que tot açò solament acaba de començar. Intentar donar el cent per cent en cada partit i guanyar-nos el respecte de tots els rivals, perquè aquesta temporada l’afrontem amb molta il·lusió. Hi ha moltes ganes de tornar a Europa i no hi ha cap excusa per a no afrontar eixa competició en les millors condicions”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.