

Denis Cheryshev i Alfred N’Diaye, impressionats amb la benvinguda de l’afició
Denis Cheryshev i Alfred N’Diaye van tenir una presentació en gran com a nous futbolistes del Villarreal CF. Tots dos van rebre una càlida benvinguda per part de més de 800 d’afeccionats que es van congregar en el paratge de l’Ermita de la Mare de Déu de Gràcia.
El migcampista hispà rus Denis Cheryshev solament va tenir paraules d’agraïment en el que va ser el retrobament amb l’afició groga, que ja va poder gaudir del seu joc en la temporada 2014/15. “Per a mi és una grandíssima oportunitat tornar al Villarreal. Des que vaig eixir del Villarreal, només pensava en tornar i ho he aconseguit. Intentaré que la temporada vaja tan ben com l’anterior o millor i solament vull dir… Endavant Villarreal! Tant jo com els companys estem molt contents del meu retorn. Tenim dos partits molt importants, que són la prèvia de Champions i crec que, si ho aconseguim, serà un gran desafiament per a l’equip i una gran satisfacció per a tota l’afició”.
N’Diaye, per la seua banda, va prometre compromís i va assenyalar que ja se sent un ‘groguet’ més: “Estic molt il·lusionat per arribar al Villarreal. Es nota que la gent està molt orgullosa del seu escut i jo he vingut per a defensar-ho. Promet molt treball i moltes ganes perquè venir a aquest club era la meua il·lusió. Els companys m’han rebut amb els braços oberts i ja em sent molt còmode, com un més en el vestuari”.
El president del club, Fernando Roig, va voler donar una càlida benvinguda a tots dos, als quals va desitjar molta sort en aquesta nova etapa. “Són dos grans jugadors. A Denis ja ho coneixem i tots volíem que tornara. Els dos ens van a ajudar a fer més gran el Villarreal i crec que l’única cosa que queda és donar-los la benvinguda i desitjar-los moltes sort aquesta temporada.







