

Javi Calleja destaca el paper que jugarà l’afició groga en el duel contra el Leganés
L’entrenador del Villarreal CF, Javi Calleja, ha assegurat que el seu equip arriba en bones condicions al partit d’aquest dimarts davant el CD Leganés a l’Estadi de la Ceràmica (21.30 hores). El camí a seguir és clar per al tècnic madrileny: “El descans ha estat el mateix per als dos equips, així que anem a jugar amb garanties d’estar bé. El partit de l’altre dia a Sevilla ens va donar confiança per intentar guanyar aconseguir la victòria a casa. La meua obligació és passar pàgina. Només pensem en el partit de Leganés. L’equip està segur de la feina que està realitzant. A Sevilla vam estar bé i hem de seguir per aquesta línia. Hem de donar-li continuïtat davant el Leganés”.
Calleja també va destacar la importància del paper que jugarà l’afició groga: “Cada vegada queda menys i volem sumar tots els punts possibles al nostre estadi. Queden sis jornades i tots hem de fer un últim esforç i remar en la mateixa direcció. Els jugadors al camp, nosaltres amb les nostres eines i l’afició des de la grada. És molt difícil estar entre els millors cada temporada i ho tenim a l’abast de la mà. Val la pena aquest últim esforç. Seria molt bonic arribar a Europa i segur que entre tots ho aconseguirem”.
Quant a l’anàlisi del rival, Javi Calleja va advertir del perill del conjunt ‘pepinero’: “El Leganés és un equip que ens ha sabut jugar molt bé aprofitant els nostres errors eixint a la contra. És una experiència que ens ha de servir per a aquest partit. El Leganés vindrà a fer-se fort enrere i intentarà aprofitar els espais que es generen. Nosaltres volem portar la iniciativa i evitar els seus contraatacs”.
Per escoltar més declaracions de Javi Calleja analitzant l’actualitat groga tan sols cal punxar en la pestanya de vídeo situada just baix la foto principal.







