“Agraïsc a tots els que han construït el Villarreal durant aquests 100 anys”
“Agraïsc a tots els que han construït el Villarreal durant aquests 100 anys”

El president del club ha destacat que espera un any molt il·lusionant a l’entitat i ha tingut un especial record per a José Manuel Llaneza i l’aficionat Juan García

El president del Villarreal Fernando Roig va tindre unes paraules durant l’acte d’inauguració del centenari. El màxim mandatari groc va agrair a tots els que han construït la identitat del Submarí durant els 100 anys d’història: “És un moment emocionant per a mi. A més de saludar a totes les autoritats, m’agradaria agrair a totes les persones que han contribuït a construir aquest Villarreal que porta ja 100 anys. Especialment als presidents, com José Calduch, fundador de l’entitat, i Pascual Font de Mora i tots els altres. També a tècnics i jugadors, presents i passats”.

A més, el president groguet va voler aprofitar la intervenció per a recordar a dues persones que desgraciadament ens van deixar en les últimes dates: “M’agradaria tindre un record per a totes les persones que han mort recentment. Especialment amb José Manuel Llaneza, que és una persona molt important i volguda per a tots en aquest club, però també amb Juan García, que era un gran aficionat groguet que ens ha deixat aquesta setmana”.

D’altra banda, Fernando Roig ha augurat un any molt il·lusionant en tots els sentits: “En un any tan bonic, el del centenari, tenim tres equips en l’elit. El primer equip en Primera Divisió, el Villarreal Femení també en la màxima categoria i el Villarreal B, en Segona Divisió. No hem d’oblidar-nos d’ells, hem d’anar a veure’ls i animar-los. A més, en un temps rècord hem fet una gran remodelació al nostre camp. Tornem molt prompte a l’Estadi de la Ceràmica. El club ha fet un gran esforç per a poder gaudir d’ell”.

Finalment, el dirigent groguet va felicitar Argentina -país molt lligat a la història del Submarí- i als argentins per la consecució del campionat del món.

A continuació, pots visualitzar les declaracions completes de Fernando Roig en l’acte d’inauguració del centenari:

Compartir.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.