Nissan, nou cotxe oficial del Villarreal CF
Nissan, nou cotxe oficial del Villarreal CF
2be921ea7a2a9a1742faffd5ada68728

L’acord, en el qual han col·laborat Satra i Record Go, es perllongarà durant la campanya 14-15

El Villarreal CF i la marca Nissan han arribat a un acord de patrocini mitjançant el qual la marca japonesa es convertirà amb cotxe oficial del Submarí durant la temporada 2014-2015. En la negociació han col·laborat estretament el Grup Satra de concessionaris i l’empresa de lloguer de cotxes Record Go, aquest última col·laboradora del Submarí en les últimes cinc temporades.

L’acte de lliurament dels automòbils oficials comptarà amb els futbolistes Bruno, Uche, Asenjo i Dorado i tindrà lloc demà dimecres en el concessionari Satra de Castelló de la Plana (Avinguda de València, 223) després de la sessió d’entrenament matinal que començarà a les 10.30 hores.

Nissan, un gegant a nivell mundial

Fundada en 1933, Nissan Motor Company és un dels majors productors d’automòbils del món. Amb central en Yokohama (Japó), gaudeix d’una àmplia implantació a nivell mundial amb fàbriques -a més de Japó- a Brasil, Estats Units, Regne Unit, Rússia, Taiwan, Tailàndia, Malàisia, Índia, Vietnam, Filipines, Indonèsia, Kenya, Egipte, Sud-àfrica i Mèxic.

Nissan Motor Ibèrica ocupa un lloc destacat dins de la indústria automobilística espanyola amb plantes a Barcelona, Àvila i Cantàbria. A més de la fabricació de vehicles i components, Nissan Motor Ibèrica també desenvolupa vehicles i motors, i distribueix vehicles i recanvis per a Espanya i el sud d’Europa.

Satra, 45 anys dedicats al motor

SATRA, fundada l’any 1969, va estar dedicada des del primer moment al sector de l’automoció, sent en els seus principis Concessionari Ebre. Amb el temps, Nissan es va implantar a Espanya i Satra va passar a ser concessionari de la marca, ampliant instal·lacions i creant nous equips per al repte Nissan.
En l’actualitat, Satra és concessionari de vehicles turisme, tot terreny i industrials, tenint tallers especialitzats per a cadascun d’ells. El grup, a més, disposa de servei post venda a Castelló i Villarreal amb instal·lacions pròpies, a més d’exposicions per a vehicles nous. A Castelló, a més es gestiona el vehicle d’ocasió, tenint un equip dedicat en exclusiva a aquest Departament.

Record Go, aliada del Submarí

Record Go va ser fundada en 2002 com a filial de l’empresa Record Rent a Car (actual Northgate) per Jorge Martínez, amb seu central a Castelló de la Plana (Espanya). Des de 2005 és una empresa totalment independent que ha aconseguit posicionar-se com una de les companyies nacionals de lloguer de cotxes més importants en el sector vacacional espanyol, amb una flota de més de 10.000 vehicles en constant renovació.

Record Go, aliada amb el Villarreal CF des de la temporada 2009-2010, es caracteritza per ser una companyia de lloguer de vehicles low cost, tant per la seua gestió interna com pels preus competitius que és capaç d’oferir amb un servei als nostres clients ràpid i de qualitat.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.