El davanter ivorià ha oferit el guardó, entregat per Marcos Senna, a l’afició del Villarreal CF
Nicolas Pepe ha rebut el premi al Millor Jugador de LALIGA EA Sports el mes d’agost durant la prèvia del partit davant CA Osasuna. El davanter ivorià ha oferit este especial guardó a l’afició grogueta, que li ha brindat una sonora i merescuda ovació.
El davanter africà ha rebut la distinció de mans de Marcos Senna, llegenda groga i actual ambaixador del club. Este prestigiós premi reconeix l’espectacular inici de temporada de Pepe, que va firmar dos gols i una assistència en els primers tres partits del campionat. En el començament davant el Real Oviedo en La Cerámica, va contribuir en la victòria amb la passada del 2-0. En la següent jornada davant el Girona FC es va estrenar com a golejador en el contundent triomf per 0-5 a domicili, i en la tercera davant el RC Celta va tornar a marcar per a rescatar un valuós empat.
El ‘19’ del Villarreal CF s’alça per primera vegada amb este guardó de Millor Jugador de LALIGA EA SPORTS després de superar en la votació final a Lamine Yamal (FC Barcelona), Kylian Mbappé (Reial Madrid), Pere Milla (RCD Espanyol) i Nico Williams (Athletic Club).







