“Necessitem més que mai a l’afició”
“Necessitem més que mai a l’afició”
HOYOYO

L’entrenador del Villarreal, Javi Calleja, adverteix del perill de l’Athletic i fa una crida

El tècnic del Villarreal CF, Javi Calleja, va ressaltar la importància dels tres punts davant l’Athletic Club aquest dilluns a l’Estadi de la Ceràmica (21.00 hores): “L’equip està conscienciat del que es juga, de confiança estan bé, sabem que vam fer un mal partit contra el Màlaga. Per això quan un reconeix els seus errors i no s’amaga, és el primer pas per superar-lo i millorar-lo. Aquest és un partit que jugarem a casa, amb la nostra gent, un partit que ens motiva molt i que de guanyar-lo ens pot deixar en una bona posició. A més, anem a jugar sabent que han fet els rivals, el que ens dóna l’opció d’arribar amb aquesta informació al partit”.

Segons Calleja, l’afició jugarà un paper fonamental: “Els partits a casa són claus, jugar a casa per a nosaltres ha de ser sinònim de victòria, de manera que necessitem a tots. Necessitem l’afició en aquest moment, he estat escoltant a directius i jugadors ressaltar això, demanar el suport de la gent, i és una cosa que faig jo també. Sabem la importància que té la nostra afició i que ells són vitals per a l’objectiu”.

Quant a l’anàlisi del rival, el preparador madrileny adverteix del perill de l’Athletic: “L’Athletic té bons jugadors i és un equip molt competitiu, és veritat que és molt intens i que fan molt de mal a pilota aturada. Saben gestionar els temps, són perillosos amb Williams, manegen bé les segones jugades i les pilotes a l’àrea. És veritat que no estan bé a la Lliga, però sempre són un equip perillós”.

La setmana de treball està sent intensa. Els grocs preparen a consciència el duel de dilluns davant dels ‘lleons’. “A l’equip l’he vist treballar bé, la setmana passada ja ho van fer, però de manera incomprensible no vam fer un bon partit. Però estem treballant bé, veig els jugadors motivats. Hem de recuperar la imatge i la confiança a través del joc”, ha afirmat Calleja.

Finalment, l’entrenador del Submarí va destacar que el Villarreal depèn de si mateix per acabar LaLiga en posicions europees: “Som cinquens i aquesta és una posició que voldrien la resta dels equips que estan per darrere, de manera que cal tindre més confiança i optimisme. Estar cinquens ens ha de donar confiança, però no relaxació. Sabem que si ens relaxem és quan baixarem el nivell. Hem de donar el cent per cent, ja que depèn de nosaltres i estant al cent per cent aconseguirem els resultats. Estem a prop de l’objectiu i hem de lluitar en aquesta recta final per certificar-ho”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.