

El jugador del Villarreal valora el seu debut somiat amb la Selecció Espanyola
El lateral dret alacantí del Villarreal CF, Mario Gaspar Pérez, ha valorat aquest migdia el seu debut amb gol a la Selecció Espanyola absoluta davant Ucraïna i ha destacat que és una experiència inoblidable per a ell que espera repetir en el futur: “Ha estat una setmana per recordar. Ha estat una experiència inoblidable i una sensació única la d’estar entrenant amb ells i poder debutar i estic molt orgullós. Ara toca tornar al dia a dia, pensar en el Villarreal, fer les coses bé i pensar en la Lliga i al Celta, que és un rival complicat”.
El jugador del Submarí també ha assegurat que el moment que més li va cridar l’atenció de la seva estada amb la ‘Roja’ va ser l’hora de saltar al camp: “Jo em quede amb el moment de saltar al camp amb els himnes, l’estadi en peu i saber que vas a debutar. A més, el moment del gol també ho recordaré sempre”.
A més, Mario ha comentat que la bon arrencada del Villarreal i la seva posició a la taula han estat punts a favor de la seua convocatòria: “En la Selecció la competència és molt gran. Hi ha moltíssims jugadors bons que han fet mèrits. Per això cal seguir fent les coses bé amb el Villarreal i intentar que l’equip estigue a dalt. Si a l’equip li va bé també ens va bé als jugadors a nivell individual”.
El ‘2’ del Villarreal també ha valorat al pròxim rival a la Lliga, el Celta de Vigo: “El Celta està darrere estrenyent, ben a prop, per això per a nosaltres és una prova per demostrar-los a casa que podem guanyar-los i sumar tres punts, que és l’important. És molt bon equip, ho ve demostrant durant la temporada. Si no estem bé patirem molt”.
Al Villarreal li espera un calendari molt complicat durant el proper mes i, segons el jugador del Villarreal CF, han d’estar al màxim: “Ara ve un calendari complicat amb rivals molt durs i, a més, a l’Europa League ens juguem molt. És un mes important en què hem d’estar al màxim en cada partit”.







