

Una desena d’aficionats #VYP han viatjat a Sevilla amb l’equip convidats pel club
La passió pel Villarreal CF té premi un cop més. Una desena d’aficionats del Submarí han estat convidats pel club per viatjar al costat del primer equip a Sevilla i presenciar en directe el partit d’aquest diumenge davant el Sevilla FC (22.15 hores). A més, cal recordar que els seguidors s’allotjaran al mateix hotel que el Villarreal CF. Tot, gràcies a la seva assistència a l’Estadi de la Ceràmica.
Els avantatges #VYP:
- Premis per blocs: Establim incentius per assistència a trams de 4 partits. Els abonats que acudiu a tots els partits de cada bloc entrareu en els sortejos de viatges amb l’equip, entrades VIP, samarretes signades, etc.
- Descomptes a la tenda oficial: Els abonats VYP Or tindreu un 10% de descompte a la tenda oficial del Villarreal CF presentant l’Abonament Or i el DNI (no acumulable a altres ofertes).
- Seient personalitzat: Els abonats que hagueu assistit a tots els partits de la temporada 2017/2018 tindreu una placa amb el vostre nom en la vostra butaca de l’Estadi de la Ceràmica.
#SevillaFCVillarreal







