I que el pròxim siga encara millor
I que el pròxim siga encara millor
ACF FOTOGRAFÍA

El president creu que els grocs estan a punt de tancar “un gran any” tant a nivell esportiu com a institucional

El president del Villarreal, Fernando Roig, va explicar que el club és a punt de tancar un any excel·lent tant a nivell esportiu com a institucional i que s’ha caracteritzat tant per la gran resposta esportiva de l’equip com per l’equilibri econòmic. “És un any molt bo. Tenim equilibri i un any excel·lent a nivell esportiu. I darrere ve espentant gent molt bona, amb molta il·lusió. La nostra il·lusió és que cada any siga més difícil jugar en aquest equip perquè açò significa que tenim un gran club, una gran pedrera i que tothom pot estar a l’altura. Tenim un equip i un cos tècnic molt il·lusionant. Tots hem de ser molt exigents perquè és fonamental per a triomfar i aquest equip ho és”.

Per al mandatari groc, el Submarí ha aconseguit millorar la seua gestió, la qual cosa es tradueix en un club que ha sabut competir en tots els nivells. “Estem just en el punt en el qual volíem. Equilibrar el pressupost cada vegada més, dins de les possibilitats que tenia el Villarreal i treballar molt amb la base per a poder aconseguir bons jugadors. Hui dia tenim un pressupost que és molt inferior al que teníem els anys 2004 i 2005 i els objectius són més o menys semblats. L’objectiu és sempre la millor gestió. Va ser l’objectiu que ens marquem quan baixem a Segona Divisió. S’ha respost bé a aqueixa circumstància, però el projecte era trobar l’equilibri econòmic. I crec que és un bon treball el que s’ha fet en aqueix sentit”.

Quant a possibles eixides o entrades, Roig va explicar que no existeix cap prioritat, però que el Villarreal sempre ha d’estar atent a les possibles oportunitats. “Per al nou any farem un gran fitxatge que es dirà Mateo Musacchio. Crec que hem d’analitzar a l’equip i ara com ara estem bé en tots els fronts del camp. El que està bé, no s’ha de moure. Encara així, per descomptat que sempre cal estar pendent del que et puga ajudar. Si el que vinguera està bé, és per a sumar i se cenyeix al pressupost, endavant. Per a vendre o comprar sempre dic el mateix: hi ha tres parteixes –venedor, comprador i jugador- i les tres han d’estar contentes i decidides a traure-ho endavant. Tenim un gran avantatge perquè no tenim la necessitat de vendre. Una altra cosa és que un futbolista prenga una decisió i ací el Villarreal no pot ni deu bloquejar el futur de ningú. Però d’entrada, la nostra intenció sempre és no vendre”.

Sobre els possibles objectius de finalització de temporada, el president groc es va mostrar caut: “Hem de ser realistes i saber el que som. Dels quatre primers, solament hem guanyat a un i hem perdut contra els altres tres. La nostra obligació és saber on estem i, des d’ací, eixir amb tota la il·lusió del món i no posar-nos cap barrera. Acabar sempre el més amunt possible, però som el que som i açò sempre cal tenir-ho present”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.