

Marcelino destaca el bon paper de tot el bloc en el triomf davant el Levante
L’entrenador del Villarreal, Marcelino García Toral, va destacar després del partit contra el Levante (0-2) que, després del vist en el terreny de joc, el Submarí s’havia fet amb un merescut triomf en el Ciutat de València. “Ha sigut un partit amb diferents fases. En els primers 25 minuts hem tingut moltes oportunitats fins i tot per a deixar el partit sentenciat i no ha pogut ser. Sempre que no encertes, et poses en dificultats, però afortunadament en la segona part encertem i aconseguim una victòria justa. El secret és disposar d’un grup humà extraordinari. Cadascun exerceix el seu rol amb la millor cara i la millor actitud possible i açò és el que engrandeix a un equip. És molt ràpid encara, però tots em demostren eixa actitud d’ajudar sempre al grup i al col·lectiu”.
L’asturià, a més, també va ressaltar el malbaratament i el gran compromís de tots els seus futbolistes. “És la suma de sensacions i resultats, perquè si tens el primer però no el segon, les sensacions van canviant. També és cert que si dónes bones sensacions és més fàcil aconseguir bons resultats. Crec que el nivell col·lectiu i futbolístic de l’equip és bo. A més, els jugadors demostren en el camp ser molt solidaris, tenir un compromís gran i açò ens fa ser poc vulnerables. Portem molt pocs gols encaixats, ens fan poques ocasions i així és molt més fàcil guanyar els partits. Ha augmentat la capacitat i la competitivitat dins del grup. Treballen per a posar-m’ho molt difícil i ho aconsegueixen. Els canvis ens donen un impuls. Crec que els canvis ens han acabat aportant eixa espurna que ens cap a falta per a arribar al final”.
Per al preparador groc, la prèvia enfront del Astana del passat dijous a Europa League ha suposat un trampolí per a un grup, encara que encara creu massa precipitat entrar en anàlisi. “Estem una mica millor que l’any passat al principi de la temporada. Potser enguany ens ha ajudat el partit d’Astanà. Ens ha servit bastant perquè fa que aquest partit contra el Levante no anara el primer de competició, però també ha sigut molt útil pel resultat. Sempre sóc bastant prudent i crec que cal esperar per a fer una valoració molt més completa.
Finalment, Marcelino va reconèixer que dijous que ve en el partit de tornada d’Europa League també hi haurà bastants novetats pel que fa a hui. “El dijous anem a fer bastants canvis, però amb el màxim respecte cap al rival. Considerant que estem bastant prop de la fase de grups, però encara no estem classificats. Hem de respectar al Astana perquè és l’única forma que tenim de jugar bé i aconseguir un resultat satisfactori”.







