

Trigueros compagina la seua carrera professional amb la seua formació com a mestre
Manu Trigueros imparteix càtedra sobre la gespa i també en les aules. El migcampista del Villarreal compagina la seua carrera com a futbolista professional amb la seua formació com a professor de Primària. Immers en el tercer any de la carrera de Magisteri en la Fundació Universitària Sant Pablo CEU de Castelló, el de Talavera de la Reina es troba fent les pràctiques en un dels segons cursos de Primària del Col·legi de La nostra Senyora de la Consolació a Villarreal. Una experiència única per a un dels cracks del Submarí.
“Sempre he volgut ser mestre perquè tant el meu pare com la meua mare també ho són. Encara que seguisc al peu de la lletra els horaris de la meua carrera com a futbolista professional, puc organitzar-me per a compaginar les dues coses. És dur, però si t’organitzes bé el temps es poden traure endavant les dues activitats”. explica el futbolista manxec.
Quant al procés de formació, Trigueros reconeix que una de les coses que més agraeix és la imprevisibilitat dels seus alumnes, si bé es pren les coses amb calma: “Mai saps per on et poden eixir els xiquets. No tinc molta experiència, però igual que en el futbol s’agafa a poc a poc. L’important és que cada vegada que faig classe isc molt satisfet”.
El ’14’ del Submarí no para de sorprendre’s amb les ocurrències dels més xicotets. “Els xiquets no es callen gens. Cada vegada que vaig em pregunten per una cosa. Em donen molta alegria i em motiven molt. Intent que aprenguen el màxim possible a poc a poc”, assegura Trigueros. El següent pas del manxec serà especialitzar-se en Educació Física, com no podia ser d’una altra manera.
Amb tan sol 23 anys, Trigueros s’ha convertit en peça clau del primer equip groc de la mà de Marcelino. Aquesta temporada porta acumulats 2.718 minuts entre Lliga (1.551), Copa del Rei (483) i UEFA Europa League (684) entre els quals ha sigut capaç d’anotar tres gols. Però el seu espectacular moment com a futbolista professional no lleva que pense més enllà i es llaure un futur lluny del món del futbol.







