

Jonathan destaca “la il·lusió” amb què afronta el Submarí el xoc davant el Deportivo (diumenge, 20.00h)
El migcampista mexicà Jonathan dos Santos ha subratllat aquest migdia a sala de premsa la “il·lusió” amb què afronta el Villarreal el proper partit contra el RC Deportivo de la Corunya a l’Estadi de la Ceràmica (diumenge, 20.00 hores): “L’equip està treballant molt bé, tenim ganes i il·lusió d’acabar bé la temporada i això passa per guanyar-li al Deportivo davant la nostra afició. Som conscients que és un enfrontament importantíssim”.
A més, el ‘8’ groc reconeix que el planter del Submarí afronta el pròxim compromís com “una final”: “Ens enfrontem contra un equip que es juga molt. És com una final, hem d’eixir al màxim per guanyar i apropar-nos encara més al objectiu de l’Europa League”. Finalment, l’internacional mexicà es va mostrar satisfet per les seues actuacions personals aquesta temporada: “Està sent un any molt bo per a mi en el personal. He tingut continuïtat. M’han respectat les lesions i he comptat amb la confiança de l’entrenador”.
Per veure les declaracions completes de Jonathan dos Santos només cal punxar en la pestanya de vídeo situada just baix la foto principal.







