El Club Patí Castalia s’unix a Endavant Esports
El Club Patí Castalia s’unix a Endavant Esports

c523cbd84ad9bdc342026cee88631261

El Villarreal CF amplia el seu programa de patrocinis esportius per a la temporada 2016/2017

Endavant Esports no deixa de sumar nous equips per a que formen part d’ aquesta iniciativa. El Villarreal CF continua augmentant el seu ratio d’acció amb un projecte que va començar fa 12 anys, en 2004 amb l’esportista Pablo Herrera, després dels Jocs Olímpics d’Atenes. Amb el pas dels anys el patrocini i l’ajuda que brindava l’entitat groga als distints equips, així com a esportistes individuals, no ha deixat de créixer. Gràcies al creixement d’este projecte s’ha pogut donar abast i brindar ajuda a més de 4.000 esportistes. A ells, se suma a partir d’ara el Club Patí Castalia.

Cal destacar, que l’ajuda que brinda el Villarreal al esposrtistes i entitats no es sols econòmica, és també deportiba, oferint les instal.lacions i els metges del club. 

El Club Patí Castalia va ser refundat en 2008 per l’actual president, Carlos Nicolau, amb només la seua llicència federativa. A poc a poc i després de la remodelació de la pista de les Instal·lacions Esportives Chencho en 2012, el club no ha deixat de créixer. En 2014 va iniciar el seu camí en la segona divisió de la Lliga Nacional de Clubs, amb l’equip femení. En la temporada 2015 va aconseguir l’ascens a primera divisió amb l’equip femení i esta temporada s’uneix l’equip masculí. És habitual que l’entitat també organitze esdeveniments de magnitud internacional, com la Roller Marató Marina d’Or Internacional i la Roller Marató Internacional Platges de Castelló.

En els propers dies la familia de Endavant Esports continuarà creixent amb més clubs i esportistes. Si vols conéixer tots els detalls del Club Patí Castalia, pots consultar la web oficial.

Benvinguts a Endavant Esports!

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna