

El tècnic groc es mostra insatisfet per l’empat, però aplaudeix la imatge del seu equip a Zorrilla
L’entrenador del Villarreal, Javi Calleja, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar l’empat a zero davant el Real Valladolid: “El punt és insuficient. Només ens val guanyar i hem d’aconseguir victòries. Això no treu que el treball, l’actitud i el joc hagen estat bons. Hem estat sòlids darrere i hem tingut criteri amb la pilota”.
Tot i mostrar-se insatisfet per no aconseguir la victòria, Javi Calleja ha valorat positivament l’esforç dels seus homes. “Hem fet un partit seriós i complet. Si no estiguérem tan necessitats, faríem una lectura positiva del punt. Si seguim així, les victòries arribaran. Hem de millorar l’encert i mantenir aquesta actitud”.
Finalment, Javi Calleja ja pensa en el proper partit de Lliga davant el Sevilla: “L’empat ja no és un bon resultat per a nosaltres, però ara només ens queda fer-ho bo guanyant el Sevilla. No val de res pensar que només hem tret un punt quan veníem a pels tres. No ha pogut ser. Hem de sortir amb el cap alt i seguir treballant perquè els triomfs arriben”.







