

El capità afirma que el partit contra el Rapid de Viena serà intens
El migcampista i capità del Villarreal, Bruno Soriano, ha assegurat que ja té ganes de tornar a jugar després de dos partits sense fer-ho. “Després d’aquestes setmanes de descans i de no poder ajudar a l’equip tinc moltes ganes de tornar al camp i de jugar. Per a mi, que estic acostumat a jugar tots els partits, se m’ha fet llarg, però ha vingut així i encara queden molts partits. Ara tractaré de tornar a aconseguir el màxim nivell, que per a mi és el més important”, ha comentat aquest migdia.
A més, Bruno ha valorat el pròxim partit enfront del Rapid de Viena: “No sent que siguem els favorits del grup, encara que crec que tenim un bon equip i que farem una bona fase de grups, però cal demostrar-ho i açò es fa començant be la competició. Nosaltres sabem que l’equip rival anirà al 100%. Nosaltres plantejarem un partit de molta intensitat i molt seriós”.
El capità també ha comentat la idea de Marcelino de fer rotacions. “El míster sempre fa moltes rotacions en competició europea. Tots estem preparats per a afrontar el partit en plenes condicions. És una bona manera d’estar tots preparats per a quan faça mancada”.
Bruno també ha valorat la plantilla d’aquesta temporada: “Quan estiguem tots costarà fins i tot entrar en la convocatòria i açò vol dir que tenim una plantilla molt àmplia. La passada temporada ho vam acusar una mica i en aquesta sembla que tenim encara millor plantilla”.
A més, el capità ha desitjat una ràpida recuperació a Mateo Musacchio: “Tant de bo Musacchio puga estar com més prompte millor. És important que es recupere i ara hem d’abrigallar-ho més que mai. Li he vist entrenar avui i m’ha recordat a quan jo vaig estar lesionat. La seua lesió ha sigut més greu i cal anar a poc a poc. El més important són les sensacions del jugador”.







