

Un Palau abarrotat crea un ambient espectacular per a donar la benvinguda a l’asturià
Un abarrotat Palau de Betxí es va vestir de gala per a donar la benvinguda a Adrián López en el dia de la seua presentació oficial com a jugador groc. Els nombrosos seguidors van viure amb intensitat la festa prèvia des de les 19.30 hores en la qual es van repartir regals i va haver jocs per als assistents. A més, el jugador també va signar samarretes als seguidors i es va fer fotos amb ells.
A partir de les 20.30 hores, va començar la presentació amb la presència de l’alcalde de la localitat, Alfred Remolar, qui va compartir escenari amb el vicepresident del Villarreal CF, José Manuel Llaneza i amb el futbolista asturià.
La presentació d’Adrián a Betxí, al costat de la de Denis Suárez i Bonera a l’Alcora, formen part del Tour Groguet, que té com a objectiu donar continuïtat a la campanya Endavant Província de promoció de les localitats castellonenques que el club ja va engegar la passada temporada. La campanya també permetrà acostar el club a tota la província, un altre dels ferms compromisos del Submarí.







