

L’argentí va jugar el seu primer partit oficial d’aquesta temporada contra el Rapid de Viena
El porter argentí del Villarreal CF, Mariano Barbosa, va jugar ahir el seu primer partit oficial aquesta temporada. El porter ja va formar part de l’onze inicial en els partits de pretemporada, tot i que encara no s’havia estrenat en competició.
Barbosa no va poder evitar la derrota a casa del Rapid de Viena (2-1), però el ’25’ groc resta importància al resultat i anima a seguir endavant. “En realitat és millor que passe ara i no després quan la competició estiga més avançada. Hem d’arreglar l’atenció defensiva com siga, seguir millorant i corregir els petits errors que van fer que davant el Rapid de Viena no ens portéssim la victòria”.
Barbosa va assegurar que, tot i la derrota, es va trobar bé sota els pals: “Tenir bones sensacions amb el resultat en contra és complicat, però sóc aquí per ajudar i sumar. Recentment vam arrencar, cal seguir”.
L’arquer del Submarí també va comentar que el Villarreal va brillar més en la primera meitat del partit davant el conjunt d’Àustria. “En el primer temps del partit vam tenir ocasions, però el partit no estava del tot controlat. Després ja va ser tot més complicat”.







