Ayoze decidix en el Pizjuán (1-2)
Ayoze decidix en el Pizjuán (1-2)

El davanter de Tenerife li dona al Villarreal el seu primer triomf de lliga en l’últim sospir

Un gol d’Ayoze en el temps afegit li va brindar al Villarreal la seua primera victòria de lliga de la temporada. En l’últim sospir, el davanter de Tenerife va caçar una pilota repel·lida dins de l’àrea i el va manar a les malles quan l’empat semblava convertir-se en definitiu.

Els groguets es van avançar amb un gol de Danjuma en el primer minut de la trobada, van concedir l’empat de Lukebakio a la vora del descans i van decidir el partit pràcticament sobre la botzina gràcies a un gol de l’exjugador bètic en el Ramón Sánchez-Pizjuán.

L’exigent inici de temporada de lliga per al Villarreal, amb tres partits en tan sols una setmana, va propiciar que Marcelino decidira fer rotacions en el Ramón Sánchez-Pizjuán. El tècnic asturià va introduir quatre canvis respecte al partit davant l’Atlètic: la primera titularitat per a Nicolas Pepe, Pape Gueye i Willy Kambwala com groguets i per a Ilias Akhomach en la present campanya.

Els grocs van sorprendre el Sevilla res més començar la trobada. En el primer minut, Baena va filtrar una excel·lent pilota a l’espai a l’esquena dels defensors sevillans a la recerca d’Arnaut Danjuma. El neerlandés li va guanyar la carrera als centrals, es va plantar en l’àrea i va superar a Nyland amb una excel·lent definició. El Villarreal s’avançava en el Pizjuán amb el segon gol de Danjuma en dos partits.

La reacció del Sevilla no es va fer esperar. En el minut 7, el conjunt andalús anotava un gol, obra de Juanlu, que no pujaria al marcador per fora de joc. Els groguets van patir de contundència defensiva en una jugada iniciada a partir d’un servici de banda.

En els minuts posteriors, el Submarí va tindre dificultats a l’hora d’iniciar el joc. El Sevilla robava en posicions compromeses i posava en lleugeres dificultats als groguets, que defenien en bloc baix i buscaven eixir en velocitat.

Diego Conde va salvar al seu equip en el 36’, firmant una providencial parada a un tir creuat de Saúl. El migcampista sevillista va buscar porteria després de trencar a l’espai i rebre una bona passada d’Ocampos.

Com contra l’Atlético, el Sevilla va castigar el Villarreal a la vora del descans firmant l’empat en el temps afegit. Una pilota llarga en direcció a Lukebakio va acabar en gol. L’extrem belga es va avançar als defensors groguets i sense controlar la pilota va rematar amb potència per a batre a Diego Conde. 1-1 al descans.

El conjunt de Marcelino García Toral va tornar més inspirat dels vestuaris. Va tindre el control en els primers minuts del segon temps i una bona oportunitat de Danjuma, que va tornar a animar-se a córrer a l’espai, amb Baena novament com a assistent. Esta vegada va detindre Nyland.

Malgrat el bon començament groguet, els sevillistes van créixer amb el pas dels minuts. Els locals van posar en serioses dificultats a Conde, que es va lluir amb una meritòria doble intervenció després d’una imprecisió dels groguets en l’eixida de pilota. Sense temps de reacció, el porter madrileny va tornar a vestir-se d’heroi per a enviar al travesser un llançament de lliure directe de Saúl, quan semblava que es colava al fons de la xarxa. Eren els minuts de més sotsobre per als grocs, que patien les escomeses de l’equip andalús.

Marcelino va moure la banqueta i va refrescar la seua línia ofensiva. Van entrar Ayoze i Barry per Danjuma i Pepe. Abans del minut 70, el Villarreal va marcar el 1-2, obra de Santi Comesaña a passada d’Ilias Akhomach, però va ser anul·lat per un fora de joc mil·limètric de Barry a l’inici de la jugada. Mala fortuna per als groguets.

Després d’esta acció, van saltar al camp Yeremy Pino i Dani Parejo per Ilias Akhomach i Santi Comesaña, els protagonistes del gol anul·lat. Ja en el tram final, Albiol va substituir a un Bailly amb molèsties físiques.

En els últims minuts, el Sevilla va fer un pas cap avant i va embardissar als grocs en el seu camp, obligant-los a defendre amb tot per a conservar l’empat.

Però en una jugada, Ayoze ho va canviar tot. El de Tenerife en l’últim sospir va silenciar el Ramón Sánchez-Pizjuán anotant el 1-2 en aprofitar una pilota rebutjada a l’interior de l’àrea. Amb eixe gol, el Submarí es va emportar la victòria en una duríssima plaça.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.