Álex Baena: dolços records de Valladolid
Álex Baena: dolços records de Valladolid

El Submarí torna a Pucela, on el migcampista d’Almeria es va destapar com a futbolista de nivell amb dos golassos

El Villarreal CF torna a Pucela, un lloc del qual Álex Baena guarda grans records. En el Nou Estadi José Zorrilla va firmar la seua carta de presentació per al planeta futbol en firmar un fantàstic doblet i sorprendre fins al mateix Jose Sanchis, amb la mítica narració a un dels gols (“Ah bueno, Baena”), que encara ressona al cap de tots els aficionats a LALIGA.

Dos anys després, els groguets tornen a veure’s les cares amb els val·lisoletans. Ara volent oblidar el dolorós empat davant el Getafe CF (1-1) en l’Estadio de la Cerámica, i buscant tornar a la senda del triomf a Valladolid. Els groguets acumulen dos trobades sense guanyar i estan amb ganes d’iniciar una dinàmica positiva en el Nuevo Estadio José Zorrilla (dissabte, 14.00h).

Un golàs d’Álex Baena 🔥

Malgrat els dos últims resultats, el conjunt de Marcelino és quart classificat, amb 18 punts. A un de l’Athletic i Mallorca, quint i sext, respectivament. Els groguets han firmat un més que notable inici de campionat amb grans actuacions a domicili, sumant triomfs en els camps del Sevilla FC, RCD Mallorca i RCD Espanyol i un empat davant el Valencia CF. Només una derrota en el Santiago Bernabéu entela lleugerament el seu bon fer lluny de La Cerámica.

No és tan positiu l’arrancada del Valladolid, encara que arriba a la cita després d’obtindre un valuós triomf fora davant el Deportivo Alavés (2-3). Una victòria que no evita que el conjunt val·lisoletà seguisca en els llocs de descens, però que sí li ha allunyat de l’última plaça de LALIGA EA Sports. Els val·lisoletans són l’equip que més gols han encaixat en estes primeres deu jornades (21), encara que severament castigats per haver caigut 7-0 i 3-0 davant FC Barcelona i Real Madrid, respectivament.

Els números a casa del quadre de Pezzolano són un triomf davant l’Espanyol en la primera jornada (1-0), dos empats contra la Real Sociedad (0-0) i CD Leganés (0-0) i dos derrotes davant RCD Mallorca i Rayo Vallecano, amb idèntic resultat (1-2).

Els duels entre grocs i blanquivioletas en Primera Divisió es decanten a favor dels vila-realencs. Els groguets han aconseguit el 46% de triomfs en duels entre els dos conjunts. Com a visitants, en canvi, el balanç de partits ha sigut notablement favorable al Real Valladolid, que ha guanyat 6 dols per 3 del Villarreal en terres val·lisoletanes. En canvi, l’últim partit entre els conjunts en el Nuevo Estadio José Zorrilla se’l va emportar el Villarreal, llavors dirigit per Unai Emery, amb aquell doblet d’Álex Baena en el seu primer partit després de la cessió a Girona i un altre gol de Nico Jackson (jornada 1 de la 22/23).

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.