Alegria abans de l’aturada (0-1)
Alegria abans de l’aturada (0-1)
||||||

El Villarreal recobra el somriure gràcies a una treballada victòria davant l’Espanyol

Era molt important. El Villarreal va reprendre la senda del triomf gràcies a una treballada victòria aconseguida davant l’Espanyol. Un solitari gol en pròpia porta va servir perquè el Submarí s’emportara una alegria abans de l’aturada. Els grocs arribaven amb la necessitat de sumar els tres punts en l’última jornada de lliga abans del Mundial.

El Submarí va acaparar la possessió de la pilota des del primer instant. Per part seua, l’Espanyol esperava agotzonat per a crear perill a la contra. Aquestes armes van servir perquè tots dos equips tingueren clares ocasions de gol en la primera meitat, encara que cap d’elles arribara a materialitzar-se.

Primer Puado es va plantar només davant Rulli i va obligar el porter argentí a realitzar una parada salvadora en el minut 4. Tan sols uns segons més tard, el Villarreal va respondre amb un xut massa creuat d’Arnaut Danjuma.

El xoc transcorria amb el guió previst. Quan es complia el primer quart d’hora, Yeremy va poder avançar als grocs. El canari va rebre un fantàstic passe llarg de Cuenca i va disparar amb duresa, topant-se amb una magnífica intervenció de Lecomte.

L’intercanvi de colps era constant, sobretot abans de la mitja hora del duel. Així, Alberto Moreno va salvar un xut de Darder que es pressuposava molt perillós.

Després del pas pels vestuaris, el Villarreal va eixir a la recerca d’inaugurar el marcador. Samu Chukwueze, sempre perillós per la dreta, va provocar dues clares oportunitats. Ni el xut de Capoue ni el de Parejo van trobar el camí del gol.

Més tard va ser el propi Chukwueze qui, amb una rosca endiablada, va buscar l’esquadra de Lecomte sense arribar a trobar-la. Moltes ocasions sense premi.

L’Espanyol no es va quedar arrere amb un centre d’Aleix Vidal que va rematar Bare. La pilota no va acabar dins a causa d’una miraculosa intervenció de Rulli.

L’alegria per als grocs va arribar en el 65’. Yeremy va disparar al pal, la pilota va caure als peus d’Alberto Moreno i aquest va intentar anotar en posició forçada. Lecomte, en el seu intent de traure la pilota amb el peu, va acabar introduint-la en la seua porteria (0-1).

Doble alegria amb el retorn de Foyth i Gerard

En el minut 76 es van produir dos esperats retorns al Villarreal. Juan Foyth i Gerard Moreno van tornar als terrenys de jocs després de recuperar-se de sengles lesions. El defensa argentí es va lesionar el 28 d’agost davant el Getafe, mentre que el ‘7’ espanyol no jugava des del 11 de setembre contra el Betis.

Els últims minuts van ser d’infart. Gero Rulli es va vestir amb el vestit d’heroi. Un gegant que va desesperar als ‘pericos’. Un triomf d’or.

Fitxa tècnica:

RCD Espanyol: Lecomte; Óscar Gil, Sergi Gómez, Calero, B. Oliván (Lazo, m. 89); Vini Souza (Edu Expósito, m. 59), Darder, Bare (Nico, m. 80); Puado (Dani Gómez, m. 80), Joselu i Braithwaite (Aleix Vidal, m. 59).

Villarreal CF: Rulli; Kiko Femenía (Foyth, m. 76), Albiol, Cuenca, Alberto Moreno; Parejo (Morlanes, m. 85), Capoue (Coquelin, m. 69), Trigueros (Baena, m. 69); Chukwueze, Danjuma (Gerard, m. 76) i Yeremy.

Gol: 0-1. Min. 64: Lecomte, en pròpia porta.

Àrbitre: Iglesias Villanueva (C. Gallego). Groga al local Nico; així com als visitants Capoue, Yeremy i Albiol.

Incidències: partit corresponent a la jornada 14 de LaLiga disputat en el RCDE Stadium.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.