El segon entrenador del Villarreal B, David Cifuentes, assegura que “toca fer bons els dos empats guanyant aquest diumenge en el Mini Estadi”
El segon entrenador del Villarreal B, David Cifuentes, ha comparegut hui davant els mitjans de comunicació amb la condició d’analitzar el pròxim partit davant l’Atlético Sanluqueño (diumenge, 17.30 hores). El tècnic ha volgut començar la seua roda de premsa enviant un missatge d’ànim cap a Miguel Álvarez, que no ha estat present a causa d’assumptes familiars.
David Cifuentes també va assegurar que l’equip arriba amb bones sensacions a aquest partit: “Està sent una setmana atípica pel fet que els últims dies no ha estat Miguel, però crec que s’ha assemblat molt al treball amb ell. S’ha preparat molt bé aquest partit que volem guanyar per a posar-nos en una zona millor en la taula i perquè aquesta bona feina que es fa durant la setmana tinga els seus fruits en el partit”.
Per al segon tècnic groc, és el moment de tornar a guanyar a casa: “Toca fer bons els dos empats guanyant aquest diumenge a casa davant l’Atlético Sanluqueño, un equip que ha canviat després del relleu en la banqueta fa deu dies”.
Això sí, va destacar que no serà gens senzill doblegar a l’Atlético Sanluqueño: “Esperem un partit molt. El rival és un equip que té un molt bon contraatac. Nosaltres tornem a jugar en el Mini Estadi i volem ser forts. Eixirem a la gespa a ficar-li el ritme al partit, perquè tinga futbol continu i que no es pare. Intentarem fer el partit llarg, ja que creiem que ens beneficiarà”.
Finalment, David Cifuentes va recalcar la tremenda igualtat existent dins de la categoria, per la qual cosa el Villarreal B buscarà una victòria que li permeta afermar-se a la zona noble.
Roda de premsa completa de David Cifuentes:







