Derrota davant el Real Madrid
Derrota davant el Real Madrid
HOYOYO||||

El Villarreal cau davant el conjunt blanc al Santiago Bernabéu (3-2)

El Villarreal va caure davant el Real Madrid per 3-2 al Santiago Bernabéu. Els punts de Gerard i Jaume Costa no van ser suficients per puntuar al feu blanc. Els gols locals els van anotar Mariano, per partida doble, i Vallejo.

Javi Calleja va apostar per un onze ofensiu per saltar a la gespa del Santiago Bernabéu. El tècnic madrileny va introduir tres canvis respecte a l’últim partit davant la SD Huesca. Iborra, Pedraza i Gerard van substituir als sancionats Caseres i Toko Ekambi, així com a Carlos Bacca.

El xoc va començar de la pitjor manera possible per al Villarreal CF. Al minut 2, Brahim va robar l’esfèric prop de l’àrea groga. El malagueny va cedir per a Mariano, que, després de colar-se entre els centrals, va batre per baix a Andrés Fernández. El partit es posava costa amunt per al Submarí Groc.

Tot i el cop de rebre un gol en els primers compassos, el Villarreal no es va ressentir en l’aspecte anímic i va reaccionar ràpidament. Al minut 11, Álvaro va anticipar la posició i li va robar la cartera a Casemiro a l’eixida de pilota. El càntabre va cedir per a Gerard Moreno, que, des de la frontal de l’àrea, va superar Courtois amb un potent xut al primer pal. El Submarí igualava el partit.

Immediatament després de l’empat groc, el Real Madrid va voler bolcar-se a l’atac. Dani Carvajal va estavellar l’esfèric al pal. Posteriorment, Brahim i Marcelo van tornar a trucar a la porta del Villarreal, però un excels Andrés Fernández va ficar el forrellat a la meta groga fins a en tres ocasions.

Abans d’arribar a la primera mitja hora de joc, el Villarreal va tornar a intentar-ho. Després d’una magnífica triangulació entre Samu Chukwueze i Pablo Fornals, el castellonenc va enviar fora un xut que buscava l’escaire esquerre de l’arc blanc. Tan sols dos minuts després, l’atacant nigerià, després d’una gran acció en solitari, va provar fortuna amb un xut creuat, que va aturar el porter rival amb una excel·lent estirada.

Al minut 40, el Real Madrid va tornar a desequilibrar la balança. Després d’un fort xut de Marcelo des de la frontal, Jesús Vallejo es va trobar amb un rebuig al cor de l’àrea petita i va batre la porteria groga. La fortuna donava l’esquena al Submarí.

Quatre minuts després de la represa, el conjunt local va signar el tercer gol. Mariano va aprofitar una centrada rasa de Carvajal, precedida d’una passada en profunditat de Fede Valverde, per tornar a veure porteria.

Durant l’equador de la segona meitat, el Real Madrid va seguir insistint, però Andrés Fernández va frenar als blancs amb dos fabuloses intervencions en dos mà a mà davant Brahim, en primera instància, i Marcelo, després.

A 15′ pel final, Chukwueze va poder anotar amb un xut des del cor de l’àrea que no va trobar porteria. Cinc minuts després, ho intentava Gerard, que va topar amb Courtois. En els últims compassos, Carlos Bacca va inquietar, sense sort, la porteria blanca. Ja en el minut 94′, Jaume Costa va retallar distàncies convertint un gran xut des de la frontal de l’àrea. Sense temps per a més, un combatiu Villarreal no va poder puntuar al Santiago Bernabéu.

Fitxa tècnica:

Real Madrid: Courtois; Carvajal; Vallejo, Varane, Marcelo; Casemiro, Kross, Valverde (Isco, m. 62); Lucas Vázquez (Asensio, m. 62), Brahim (Vinicius, m. 74) i Mariano.

Villarreal CF: Andrés Fdez; Mario Gaspar (Jaume Costa, m. 82), Álvaro, Funes Mori, Quintillà; Iborra, S. Cazorla; Chukwueze, P. Fornals (Bacca, m. 72), Pedraza (Trigueros, m. 56); i Gerard.

Gols: 1-0. Min. 2: Mariano. 1-1. Min. 11: Gerard Moreno. 2-1. Min. 40: Vallejo. 3-1. Min. 49: Mariano. 3-2. Min. 94: Jaume Costa.

Àrbitre: Gil Manzano (Col·legi extremeny). Va amonestar als visitants Funes Mori, Álvaro i Iborra.

Incidències: Partit entre Real Madrid i Villarreal corresponent a la jornada 36 de LaLiga celebrat a l’Estadi Santiago Bernabéu davant 46.294 espectadors.

 

 

 

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.