

El tècnic groc augura un enfrontament molt disputat davant un Valladolid sòlid i competitiu
L’entrenador de Villarreal, Javi Calleja, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar la prèvia del partit davant del Real Valladolid (divendres, 21.00 hores) a l’Estadi José Zorrilla: “És un partit assenyalat i només ens val guanyar. Hem de confiar en el treball que realitzem i, sobretot, hem de mantenir l’actitud, l’ambient i la mentalitat guanyadora de l’equip fins al final de temporada. Hem de creure i demostrar en cada partit un poc més”.
Quant a l’anàlisi del rival, l’entrenador ha advertit del compromís i potencial del Valladolid: “És un equip competitiu, al qual és difícil fer-los mal. És un rival molt compromès i sempre donen el 100%. Auguro un xoc molt complicat perquè és un rival directe, però espero un Villarreal valent, que porte la iniciativa. Hem de demostrar que estem convençuts de guanyar i que no ens serveix l’empat. L’únic que ens serveix és la victòria”.
El tècnic ‘groguet’ ha manifestat que no descarta donar-li continuïtat al canvi de sistema de joc cara als propers partits: “Busquem continuar amb la mateixa idea i així el centre de camp es manté reforçat. Vam guanyar bastant en actitud i profunditat. L’equip manté consistència amb tres jugadors enrere. És un sistema que ens beneficia molt i l’equip està convençut de jugar així”.
Per veure i escoltar les declaracions de Javi Calleja només cal clicar a la pestanya de vídeo situada just baix de la fotografia principal.







