

José Manuel Llaneza ha demanat el suport de l’afició per al xoc davant del Real Betis (diumenge, 20.45h)
El vicepresident del Villarreal CF, José Manuel Llaneza, ha analitzat l’actualitat del club groc, després de la presentació del llibre ‘Dies de Futbol’ de Luis Aleixandre, que ha tingut lloc a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva.
“Ara més que mai hem de ser una família. Demano, amb tota la humilitat, que l’afició estigue amb l’equip davant el Reial Betis. És un partit molt important. Una victòria pot suposar un punt d’inflexió”, ha explicat Llaneza.
A més, el vicepresident groc ha manifestat que els resultats collits pel Villarreal no es corresponen amb el joc i el treball del combinat dirigit per Javi Calleja: “Traient el partit davant el RCD Espanyol i alguns trams concrets, el Villarreal ha merescut major premi del que ha rebut. És una situació negativa, però és passatgera. Tenim un gran equip i segur que sortirem endavant”.
Per veure les declaracions de José Manuel Llaneza en sala de premsa només cal clicar a la pestanya de vídeo situada just baix de la fotografia principal.







