

Mig miler de xiquets/es van vibrar amb la presentació del davanter al Col·legi José Soriano de Vila-real
La millor benvinguda possible. El davanter franco-congolès del Villarreal CF, Karl Toko Ekambi, ha estat presentat aquest migdia com a nou futbolista del Submarí en un multitudinari acte que s’ha celebrat al Col·legi Públic José Soriano Ramos de Vila-real.
Mig miler de xiquets i xiquets han rebut al jugador i al president del club, Fernando Roig. Tots dos van ser victorejats per un públic infantil que s’ho va passar d’allò més bé amb la presència de la mascota oficial del Villarreal CF, Groguet, que va fer les delícies dels més xicotets.
Després d’escoltar la benvinguda del president i les primeres paraules en castellà de Toko Ekambi com a jugador del Villarreal CF, els petits i fervents aficionats van poder fotografiar-se amb el seu nou ídol i fins i tot aconseguir el seu autògraf. Un dia inoblidable. Moltes gràcies a tots!







