

Calleja i Rukavina afirmen que l’equip anirà a per la victòria davant el Maccabi malgrat estar classificat
L’entrenador del Villarreal CF, Javi Calleja, i el lateral dret serbi Antonio Rukavina, han assegurat aquest migdia que el Submarí anirà a guanyar el partit d’aquest dijous davant el Maccabi Tel Aviv (19.00 hores, Estadi de la Ceràmica). El Submarí ja està classificat per a la ronda de setzens de final de la UEFA Europa League com a primer del Grup A, però vol tancar la Fase de Grups amb bon gust de boca davant d’un Maccabi que no té opcions de classificar-se.
Javi Calleja va reconèixer que farà molts canvis en l’onze, encara que va recalcar que la il·lusió i la qualitat dels futbolistes que salten al camp seran enormes: “Hi haurà canvis, amb una barreja de jugadors del primer equip i del futbol base. És un partit per gaudir donant una bona imatge. Crec que és el moment de donar oportunitats als jugadors del planter”.
El tècnic madrileny va advertir que l’equip ho donarà tot: “Respectem al màxim la competició. Intentarem fer un gran partit i assolir la victòria. Confiem plenament en els que vagin a jugar perquè creiem que estan preparats per competir “.
Rukavina: “Sumar els tres punts ens motiva”
L’altre protagonista del dia a la sala de premsa de l’Estadi de la Ceràmica va ser Antonio Rukavina. El defensa serbi va assegurar que tant ell com els seus companys aniran a pel triomf des del primer minut: “Tenim ganes de guanyar i tancar la Fase de Grups amb una victòria. Sumar els tres punts ens motiva. Prefereixo estar en aquesta situació a la d’altres anys, en els que ens ho jugàvem tot en aquesta última jornada”.
Per escoltar més declaracions de Calleja i Rukavina tan sols cal punxar en la pestanya de vídeo situada just baix la foto principal.







