La Campanya d’Abonaments comença amb força
La Campanya d’Abonaments comença amb força
HOYOYO

Els aficionats grocs ja poden renovar el seu abonament o donar-se d’alta fins a quatre punts oficials

La Campanya d’Abonaments de la temporada 2016/2017 ha començat aquest matí i ho ha fet amb força. Els aficionats del Villarreal CF van demostrar la seva passió pel Submarí i des de les 10.00 hores han anat renovant el seu abonament i donant-se d’alta els nous abonats fins a quatre punts de venda. La campanya durarà fins al 5 de juliol, sent només per a renovació i alta de nous abonats. A partir del dimecres 6 de juliol s’alliberaran els seients que no s’hagin renovat. Com sempre, el club oferirà facilitats de finançament, a través de La Caixa, on es podrà adquirir l’abonament fins a 9 mesos sense interessos.

Punts de venda i renovació

  • Taquilles del Madrigal (del 13 de juny al 8 de juliol). Horari: De dilluns a divendres de 10.00 a 20.00 hores. Dissabtes de 10.00 a 13.00 hores.
  • Tenda Oficial del Villarreal CF situada en la Plaça de la Vila (a partir del 13 de juny). Horari: De dilluns a dissabte de 10.00 a 13.45 i de 17.00 a 20.00 hores.
  • Web oficial del Villarreal CF: www.villarrealcf.es (solament renovació d’abonaments des del 13 de juny fins a les 15.00 hores del 5 de juliol). Pots renovar el teu abonament punxant en el següent enllaç: Abonaments 16/17
  • APP oficial del Villarreal CF: Solament renovació d’abonaments des del 13 de juny fins a les 15.00 hores del 5 de juliol.

Abonament Very Yellow People (Or i Plata)

Igual que la passada campanya, premiarem l’assistència en El Madrigal i, si eres un Very Yellow People, seguiràs gaudint del mateix descompte en el teu carnet. Dels 24 partits oficials que estaven inclosos en la 2015/2016, els abonats que s’hagen perdut fins a tres partits seran VYP Or i els que no hagen vingut a un màxim de sis, seran VYP Plata.

Una iniciativa ben acollida per l’afició, ja que el 43% d’abonats de les categories VYP Or i VYP Plata de la temporada passada, el club ha passat a gairebé el 70% per a aquesta temporada, que es beneficiaran amb els importants descomptes en els passis. A més, s’ha millorat l’afluència a El Madrigal, amb 61.000 assistents més respecte a la campanya anterior, una mitjana de 2.200 més cada partit. En total, entre abonats i entrades venudes el club ha tingut un 82% d’assistència de mitjana en totes les trobades, un 12% més que l’any anterior.

Sent abonat del Villarreal podràs gaudir d’innombrables avantatges i beneficis, com descomptes en tendes convingudes, sorteigs de viatges amb l’equip i productes oficials en blocs de quatre partits, a més de la placa personalitzada en el seient als quals hagen vingut a tots el partits. Per vuitè any consecutiu, seguirem renovant de forma gratuïta als aturats amb el mateix procediment de sempre.

VYP: Com més véns, més avantatges tens

  • Preu especial en la 2017/2018: Si aquesta temporada falleu a menys de 4 partits, la pròxima sereu VYP Or i pagareu pel vostre abonament la tarifa Abonament Or de la 2016/2017 que teniu en aquest díptic. Si falteu a menys de 7, sereu VYP Plata i el vostre carnet us costarà el preu de l’Abonament Plata de la 2016/2017.
  • Premis per blocs: Establirem incentius per assistència a trams de 4 partits. Els abonats que acudiu a tots els partits de cada bloc entrareu en els sorteigs de viatges amb l’equip, entrades VIP, samarretes signades, etc.
  • Descomptes a la tenda oficial: Els abonats VYP Or tindreu un 10% de descompte en la tenda oficial del Villarreal CF presentant l’Abonament Or i el DNI (no acumulable a altres ofertes).
  • Seient personalitzat: Els abonats que hàgeu assistit a tots els partits de la temporada 2015/2016 tindreu una placa amb el vostre nom en la vostra butaca del Madrigal.

Els partits inclosos en l’abonament

L’abonament inclourà tots els partits de Lliga, el ‘play-off’ de la UEFA Champions League, la fase de grups de competició europea, fins als vuitens de final de la Copa del Rei i tots els partits que disputen al Mini Estadi el Villarreal B en Segona Divisió B i el Villarreal C en Tercera Divisió. A més, cal destacar que si el Villarreal segueix avançant en competició europea o en Copa del Rei i has fallat a menys de quatre partits també podràs entrar gratuïtament a l’estadi amb el teu abonament de temporada. Els abonats de Tribuna Central Alta i Baixa tenen inclosos en l’abonament tots els partits de competicions oficials.

Continua la campanya per a aturats

Aquesta serà la vuitena temporada que el Villarreal CF renova gratuïtament els carnets als abonats que es troben en situació de desocupació. El primer any d’atur la renovació de l’abonament serà totalment gratuït, al segon es pagarà un 33% i al tercer un 66%.

Gaudeix de descomptes al Festival Internacional de Benicàssim

Els abonats 2016/2017 del Villarreal CF tindreu preus especials en els abonaments de quatre dies al Festival Internacional de Benicàssim (FIB) d’aquest 2016. Els abonats VYP Or (100 euros més despeses de gestió), els abonats VYP Plata (110 euros més despeses de gestió) i els abonats generals (125 euros més despeses de gestió).

Ens espera una temporada plena d’il·lusions. Tornem a la Champions i hem de gaudir-ho en El Madrigal. Ser del Villarreal, mola! Mola formar part d’un projecte esportiu modèlic, estable i ambiciós, en un club tan proper i familiar. Mola tornar a la Champions, o jugar la UEFA Europa League, viatjar per Europa tots els anys, conèixer noves ciutats, gaudir d’experiències inoblidables.

Mola ser una afició exemplar, que cada partit es bolca amb el seu equip. Mola sentir-te part d’un club que cuida als seus seguidors, els reconeix el seu suport, premia la seua fidelitat i comparteix els seus valors.

Mola que nostra estructura estiga sustentada en el futbol base, amb una pedrera de màxim nivell, disposar de dues Ciutats Esportives i tenir internacionals en totes les categories. Mola que s’aposte per les noves tecnologies per a estar més prop de la gent.

Mola ser d’un club que va més enllà del futbol. Que s’esforça per col·laborar en el creixement i desenvolupament de la província de Castelló. Que es compromet socialment, que és solidari, que aposta per l’impuls dels clubs i esportistes, pel turisme, per la cultura, per l’educació i que compta amb un club infantil propi.

Ser del Villarreal, mola.

Taula de preus

precios diptico 

Zones de abonament

PlanoDip

PARA VER TODA LA INFORMACIÓN, PUEDES DESCARGAR EL ARCHIVO ADJUNTO A ESTA NOTICIA


Díptic Campanya d’Abonaments 16/17
Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.