

El central argentí Mateo Musacchio, il·lusionat abans del partit contra el Liverpool
El central argentí del Villarreal CF, Mateo Musacchio, s’ha mostrat aquest matí molt il·lusionat de cara al partit de tornada de les semifinals de la UEFA Europa League contra el Liverpool: “Anem a anar a guanyar. Fent un gol ens dóna moltíssim. Aquesta és la nostra idea com ho fem en tots els partits. Sempre sortim a guanyar mirant l’arc de davant. Òbviament també haurem de defensar, però estem preparats per jugar en Anfield”.
El ‘5’ també va voler destacar la importància del partit per al Submarí: “L’ambient és motivant. Jugar contra el Liverpool en Anfield és un extra de motivació positiva. La motivació és total. És alguna cosa molt bonica i estem centrats de ple en aquest partit. Tots tenim ganes que comence ja”.
A més, Musacchio va voler destacar el compromís de tot l’equip en assegurar la bona posició en Lliga després de guanyar a Mestalla: “Vam poder certificar el que veníem fent tot l’any en un estadi difícil contra un gran equip. La victòria a Mestalla té moltíssim valor. És un dels millors moments de la història del club. A mi em va tocar estar en les bones i en les no tan bones”.
Finalment, el defensa del Villarreal va voler agrair el suport de l’afició, que és clau per als jugadors: “En els partits importants l’afició sempre està ací. Recordem per exemple dels 10.000 afeccionats que van viatjar a Barcelona en Segona. El seu suport serà clau a Liverpool”.







