

Els aficionats ja poden reservar la seva plaça per a la tornada de semifinals de la UEFA Europa League
Una cita històrica que no et pots perdre. L’Agència de Viatges del Villarreal CF ha organitzat el viatge a Anglaterra perquè els aficionats grocs puguen animar l’equip de Marcelino en el partit contra el Liverpool FC corresponent a la tornada de semifinals de la UEFA Europa League que es disputarà al mític estadi de Anfield el dijous 5 de maig (21.05 hores).
Hi ha dues opcions de viatge:
- DOS DIES, UNA NIT. Eixida el dimecres 4 de maig al matí des de l’Aeroport de Castelló (10.00 hores) i retorn després del partit. El preu és de 450 euros per persona en habitació doble i de 500 euros per persona en habitació individual en un hotel de categoria ‘Turista Superior’.
- UN DIA. Eixida el dijous 5 de maig al matí des de l’Aeroport de Castelló (8.00 hores) i retorn després del partit. El preu és de 300 euros per persona.
Ambdues opcions inclouen viatge d’anada i tornada en avió, assegurança de viatge, entrada al partit i trasllats a Anglaterra. No t’ho pots perdre!
- Lloc per a contractar el viatge: Agència de Viatges del Villarreal CF de la Plaça Major de Vila-real (número 3). Horari: de dilluns a divendres de 09.30 a 13.30 i de 16.30 a 20.00 hores. Dissabtes de 10.00 a 13.00 hores.
- Data límit per apuntar-se al viatge: Dijous 28 d’abril.
Per a més informació i reserves es pot trucar a l’Agència de Viatges del Villarreal CF (964.531.905) o escriure un correu electrònic a vrcentro@villarrealcfviajes.es







