A huitens! 
A huitens! 
ACF FOTOGRAFÍA

El Villarreal s’imposa al Huesca en la tornada (2-0) i segueix endavant en la Copa del Rei

El Villarreal va vèncer en el partit de tornada dels setzens de la Copa del Rei al Huesca (2-0) i es va assegurar la classificació als vuitens de final de la competició en un xoc on els grocs, seriosos i molt constants, van ser madurant el partit per a acabar imposant la seua voluntat. Amb gols de Trigueros i Soldado, el Submarí va superar el 3-2 del partit d’anada amb un onze en el qual van jugar fins a quatre joves del planter: Nahuel, Pablo Íñiguez, Adrián Marín i el debutant Rodri Henández.

Van començar amb ganes els grocs. Per a imposar-se, el Villarreal es va fer primer amb el control de la pilota, mentre el Huesca s’ordenava en la seua àrea per a tancar totes les possibles entrades als de Marcelino.

Amb ràpides triangulacions, els locals cercaven un buit, sobretot explotant el seu joc per les bandes. Als deu minuts, Nahuel donava el primer avís amb un gran tret a boca de canó que Walley va buidar en l’últim moment.

En el 17, nova oportunitat per al Submarí amb un gran tir de Trigueros des de fora de l’àrea que a punt va estar de fer pujar el primer del Villarreal. El Villarreal avisava de la seua intencions, però el gol no va arribar fins a la vora de la mitja hora.

En el 27, i després d’una gran i embrollada ocasió, Trigueros colpejava mossegat una pilota des de fora de l’àrea i la pilota, després de colpejar en un defensa, prenia altura per a colar-se en la meta de Walley.

La segona part va començar amb emocions fortes. En el 46, Nahuel va enganxar un duríssim tret després de perfilar-se des de la banda, però el meta, molt atent, desviava la pilota. En 65, Morillas va cometre un mà en l’àrea i el col·legiat, sense pensar-ho, va assenyalar el penal, però la pilota llançada per Soldado va acabar estavellant-se contra el travesser per a després eixir desviat fora.

Mancant deu minuts, Soldado ampliava avantatges després de desfer-se de la defensa en una gran passada de Manu Trigueros, la qual cosa va servir al valencià per a batre al meta oscense amb un tret sec i ras que posava el 2-0 en el marcador i deixava l’eliminatòria vista per a sentència.

Fitxa tècnica:

Villarreal CF: Barbosa; Rukavina, Musacchio (Víctor Ruiz, 78’), Pablo Íñiguez, Adrián Marín; Nahuel (Denis Suárez, 65’), Rodrigo, Manu, Trigueros, Castillejo; Samu García i Bakambu (Soldado, 60’).

SD Huesca: Whalley; Aythami, Morillas, Carlos David, Manolo (Samu Sáiz, 75’); Ros, Tyronne, Jesús, Moya (Mainz, 70’), Carlos Calvo (Figueroa, 46’); i Íñigo López. 

Gols: 1-0, min. 27: Trigueros. 2-0, min. 77: Soldado.

Àrbitre: Ricardo de Burgos Bengoetxea (Comitè Basc). Va amonestar a Morillas (63’), Carlos David (83’) i Aythami (92′) per part de l’Huesca.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.