

El defensa català assegura que l’equip cercarà amb afany un triomf en El Madrigal
El defensa català del Villarreal CF, Víctor Ruiz, ha comentat que enfront del Sevilla en El Madrigal (dissabte 31 d’octubre, 18.15 hores) tenen l’oportunitat perfecta per a oblidar els últims resultats i traure avantatge als seus competidors per les places europees: “El partit del dissabte és important perquè portem tres partits sense guanyar en Lliga i hem de sumar tres punts com més prompte millor. És un rival directe per les places europees i si guanyem serien vuit punts d’avantatge, que no són decisius però estan ací. Serien molts partits d’avantatge”.
El futbolista català també ha assegurat que la plantilla ja treballa per a fer front al futbol del Sevilla: “Durant la setmana el míster ens explica la manera de jugar que tenen. Tenim en compte que l’any passat ens van guanyar els 4 partits que vam jugar contra ells i açò ens pot motivar més. Coneixem al seu entrenador i a la seua plantilla i anem a intentar ací a casa traure els tres punts, perquè és important tornar a la dinàmica de les victòries”.
A més, el jugador ha destacat el bon estat de forma en el qual es troba: “Em trobe bé. No he tingut cap problema físic des que ha començat la temporada. Estic disputant molts minuts i açò es pot notar. Aquesta setmana tenim la sort que no hi ha competició fins al dissabte i podem recuperar-nos per al següent partit. Estic content i molt a gust. Estic integrat en la plantilla i espere seguir així tota la temporada”.







