

El programa oficial del club repassa les últimes notícies de l’equip groguet
La millor forma d’assabentar-te de tot sobre l’equip groguet. El programa oficial del club, Villarreal CF TV, recordarà hui el millor del primer partit de la UEFA Europa League enfront del Rapid de Viena, en el qual el Submarí va caure per 2-1. Els espectadors també podran veure les entrevistes més exclusives i el seguiment als més de 200 seguidores que van acompanyar al Submarí en l’estadi Ernst Happel de Viena.
A més, el programa analitzarà al pròxim rival del primer equip en Lliga, l’Athletic Club de Bilbao, i com s’han preparat els grocs per al partit (diumenge 20, 18.15 hores).
Segueix el programa en la web oficial i en les televisions locals
El programa s’emetrà hui a les 21.00 hores en Teve 4 i en Televisión de Castellón Mediterráneo (TVCS) a les 22.30 hores. Per descomptat també estarà disponible en la web oficial del Villarreal durant la setmana.







