Bruno: “Tinc ganes de tornar a jugar”
Bruno: “Tinc ganes de tornar a jugar”
ACF FOTOGRAFÍA

El capità afirma que el partit contra el Rapid de Viena serà intens

El migcampista i capità del Villarreal, Bruno Soriano, ha assegurat que ja té ganes de tornar a jugar després de dos partits sense fer-ho. “Després d’aquestes setmanes de descans i de no poder ajudar a l’equip tinc moltes ganes de tornar al camp i de jugar. Per a mi, que estic acostumat a jugar tots els partits, se m’ha fet llarg, però ha vingut així i encara queden molts partits. Ara tractaré de tornar a aconseguir el màxim nivell, que per a mi és el més important”, ha comentat aquest migdia.

A més, Bruno ha valorat el pròxim partit enfront del Rapid de Viena: “No sent que siguem els favorits del grup, encara que crec que tenim un bon equip i que farem una bona fase de grups, però cal demostrar-ho i açò es fa començant be la competició. Nosaltres sabem que l’equip rival anirà al 100%. Nosaltres plantejarem un partit de molta intensitat i molt seriós”.

El capità també ha comentat la idea de Marcelino de fer rotacions. “El míster sempre fa moltes rotacions en competició europea. Tots estem preparats per a afrontar el partit en plenes condicions. És una bona manera d’estar tots preparats per a quan faça mancada”.

Bruno també ha valorat la plantilla d’aquesta temporada: “Quan estiguem tots costarà fins i tot entrar en la convocatòria i açò vol dir que tenim una plantilla molt àmplia. La passada temporada ho vam acusar una mica i en aquesta sembla que tenim encara millor plantilla”.

A més, el capità ha desitjat una ràpida recuperació a Mateo Musacchio: “Tant de bo Musacchio puga estar com més prompte millor. És important que es recupere i ara hem d’abrigallar-ho més que mai. Li he vist entrenar avui i m’ha recordat a quan jo vaig estar lesionat. La seua lesió ha sigut més greu i cal anar a poc a poc. El més important són les sensacions del jugador”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.