“És la recompensa a molta feina”
“És la recompensa a molta feina”
ACF FOTOGRAFÍA

Sergio Asenjo, exultant després de la trucada de Vicente del Bosque amb la ‘Roja’

Sergio Asenjo se l’ha guanyat a pols. El porter de Palència ha estat convocat aquest migdia per Vicente del Bosque per defensar els interessos de la ‘Roja’ davant Ucraïna i Holanda. L’1′ del Villarreal es mostrava exultant: “Aquesta crida és la recompensa a molts anys de treball i ara només em queda gaudir-lo. Que et truqui la Selecció Espanyola absoluta és el màxim. A partir d’ara intentaré seguir millorant i treballant amb més ganes encara. És l’èxit a moltes hores de treball i de soledat”.

Asenjo va voler donar les gràcies al Villarreal per la confiança dipositada en ell: “Aquest club va apostar per mi en un moment molt complicat i aquesta aposta ha donat els seus fruits i fins i tot abans del que esperàvem. Aquest club treballa molt bé. Des que vaig arribar vaig millorant i oferint meu millor nivell”.

El conjunt entrenat per Vicente del Bosque s’enfrontarà a Ucraïna i Holanda. El primer dels dos partits es disputarà el proper 27 de març a Sevilla i serà valedor per a la classificació de l’Eurocopa 2016, mentre que el segon, contra Holanda, es disputarà a Amsterdam del dimarts 31 de març.

Asenjo va reconèixer que no s’ho esperava, però que és una tremenda alegria: “El Villarreal està fent una gran campanya i jo també estava rendint a un bon nivell, però no m’ho esperava. M’he assabentat quan estava aquest matí a la Ciutat Esportiva amb els fisios. Tenia el mòbil al costat, encara que no ho he agafat fins que he vist que no parava de sonar”.

El porter palentí es va acordar de tot el que va haver de patir per arribar a aquest moment dolç: “El primer que m’ha vingut al meu cap han estat els meus pares, perquè són els que saben el que he passat durant aquests anys tan durs. Ells sempre han estat. La família ha estat molt partícip de tot el que m’està passant ara mateix”.

Un cop arribada la recompensa, Asenjo assegura que es pren la crida de la Selecció amb molta il·lusió: “Intentaré aprendre i gaudir amb els millors jugadors del món. Treballar al costat de dos porters com Iker i David és un plaer”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.